דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

חוגגים לחברים? עוגות יום הולדת מעוצבות

עוגת יום הולדת 70, עוגת יום הולדת למבוגרים מעוצבת בבצק סוכר | הסוכריה והעוגה - דורית יחיאל

עוגת יום הולדת 70 קלאסית

חוגגים יום הולדת לחבר או חברה? לא משנה בני כמה הם, הם בוודאי ישמחו אם תפתיעו אותם עם עוגה.

איזו עוגה מביאים לחבר או חברה שחוגגים יום הולדת, אתם שואלים?

האופציה הראשונה תהיה להכין עוגה מסוימת שהם אוהבים, אך מה אם העוגה שהם אוהבים היא פשוטה ולא מתאימה לאירוע כמו יום הולדת, או כשמדובר בעוגה שאתם לא יודעים היכן לקנות ואין לכם מושג כיצד להכין אותה?

אופציה שנייה היא, לרכוש עוגות יום הולדת מעוצבות. מי לא ירצה לקבל עוגה מעוצבת מבצק סוכר בכל טוב, עם צבעים שונים, עוגה שמכילה דמויות וקישוטים אחרים שאהובים על חתן או כלת השמחה. גם אם אתם לא יודעים להכין עוגות מעוצבות ליום הולדת, יש לכם אפשרות ללמוד כיצד להכין ולעצב עוגה, ואם אינכם רוצים או יכולים, אז הפתרון הוא קל, אתם יכולים להזמין עוגה כזו אצל כל מעצבת עוגות או בקונדיטוריה.

לפני שאנחנו נסביר כיצד בוחרים ומזמינים עוגות יום הולדת למבוגרים, חשוב לומר, אף על פי שלא פעם נדמה שעוגות כאלה יכולות להתאים רק לילדים, זה לא נכון, עוגות מעוצבות יכולות להתאים גם לימי הולדת למבוגרים, בין אם מדובר בימי הולדת של אנשים אשר חצו זה מכבר את גיל ה-20 או 30, ובין אם מדובר בימי הולדת אשר מתאימים לאנשים שחצו את גיל 50 או 60. הגיל לא משנה, מה שמשנה זה שהם ייהנו מהעיצוב של העוגה ומהטעם שלה.

כיצד בוחרים ומזמינים עוגות יום הולדת מעוצבות

הדבר הראשון שיש לעשות, זה לוודא איזו עוגה מעוצבת יכולה להתאים לאירוע או לחתן/כלת היום הולדת. לשם כך, יש לדעת מה בדיוק הם אוהבים, מה יעשה להם את זה. יש מקרים שאנחנו יודעים מה הם אוהבים ואז נצטרך להחליט על העיצוב בלבד, יש מקרים בהם נצטרך לחפש דרכים מתוחכמות כיצד לגלות מה בדיוק הם אוהבים.

הדבר השני שיש לעשות זה לבחור את המקום ממנו אנחנו רוצים להזמין את העוגה. לשם כך עלינו לבדוק היכן ניתן להזמין עוגות מעוצבות ליום הולדת, עוגות איכותיות שזוכות להמלצות וחוות דעת חיוביות, מקום בו אנחנו יכולים ליהנות מעוגה עם חומרי גלם ברמה גבוהה וכן עיצוב דומה למקור.

הדבר השלישי שעלינו לבדוק הוא כמה זמן מראש עלינו לבצע הזמנה לעוגה מעוצבת בהתאמה אישית, על מנת שנגיע ליום האירוע והעוגה תהיה מוכנה, כמו כן עלינו לברר כיצד אנחנו יכולים להביא את העוגה אל מקום יעדה בצורה נוחה ובטוחה, בין אם מדובר בבית שלנו או במקום אחר, עם זאת ייתכן והמקום ממנו הזמנתם מבצע משלוחים למרכז.

נקודה אחרונה חשובה היא, אם אנחנו מחליט להזמין עוגת יום הולדת מעוצבת, רצוי שנעשה זאת בהפתעה, זה יהיה הרבה יותר מרשים ומעניין מאשר אם נגלה את זה לחתן או לכלת השמחה.

 

חדש!
סדנאות בצק סוכר – כל הפרטים, כאן.  

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב תגובה.

×