דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות מיוחדות למבוגרים

כשאנחנו חושבים על עוגות מיוחדות, מעוצבות וצבעוניות, אנחנו נוטים לחשוב על ימי הולדת ואירועים של ילדים, הרי לרוב אנחנו נוהגים להזמין עוגות מיוחדות לאירועים שלהם, בין אם זה עוגות בעיצוב של גיבורי על, נסיכות, ספורטאים, אמני פופ ועוד.

אך בתור מעצבת עוגות מנוסה, אני יכול לספר לכם שלא רק ילדים אוהבים לקבל עוגות מפוארות ויוקרתיות, ולא רק לאירועים שלהם אנחנו נוטים להזמין עוגות שכאלה. גם מבוגרים אוהבים שבאירועים שלהם מוגשות עוגות שכאלה, בין אם הם עצמם רוכשים אותם ובין אם הילדים או בני משפחה אחרים, מפתיעים אותם עם עוגה שכזו.

עוגות מיוחדות למבוגרים, עוגות יוקרה, מוזמנות אצלי במסגרת אירועים שונים ו מגוונים, החל מימי הולדת, חתונות, ימי נישואין, אירועי פרידה מהעבודה, אירועי קידום ועוד. אני גם מקבלת הזמנות לעוגות עבור מבוגרים בכל הגילאים, בין אם מדובר בחבר'ה שזה עתה סיימו תיכון וחוגגים גיוס לצבא, עבור חבר'ה שחוגגים את סיום השירות הצבאי שלהם או עבור חבר'ה מבוגרים יותר. אין מגבלה של גיל ליהנות מעוגה יוקרתית ומיוחדת.

 

מה כוללות העוגות שאני מציעה לכם

העוגות שאני מכינה כוללות שני רבדים, רובד אחד מתייחס לשאלת החומרים שמעניקים לעוגה את הטעם שלה. אני דואגת להכין עוגות על פי מתכונים שונים על פי דרישת הלקוחות שלי, אני דואגת שהעוגות יכללו חומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר שיש, בין היתר אני משתמשת בשוקולדים איכותיים בלגיים, קרם נוגט, קרם לוטוס ועוד שורה של מרכיבים שהופכים את העוגה למיוחדת וטעימה.

הרובד השני מתייחס לעיצוב של העוגה, הן מבחינת הגודל והן מבחינת הנראות שלה. מבחינת גודל, הרי שלא פעם מזמינים ממני עוגות של מספר קומות, או עוגה של קומה אחת מעוצבת בצורות שונות. בין העיצובים הפופולאריים, אפשר למצוא מספרים, עיצובים שקשורים לזוגיות, עולם הספורט, עולם האופנה, רכב ועוד שורה ארוכה של עיצובים ייחודים ומעניינים.

 

למה משתלם לכם לקנות עוגה מיוחדת

כשאתם מזמינים עוגה מיוחדת לאירוע של מבוגרים, זה שונה ומפתיע. הרי בדרך כלל נהוג להזמין עוגות רגילות, עוגות שלא תמיד מסמלות את גודל האירוע. לעומת זאת אם אתם רוצים להפתיע את חתן או כלת השמחה, הדרך הנכונה לעשות זאת, היא באמצעות עוגה מיוחדת, אשר מלמדת על השקעה, לא רק מצד מי שהכין את העוגה, אלא גם מצדכם, יש לכם חלק בתהליך התכנון ומן הסתם, בתהליך הבחירה של העוגה.

לשמחתכם, אתם יכולים ליהנות מקטלוג גדול של עוגות מעוצבות ומיוחדות, בו תוכלו בוודאי למצוא, לפחות, עוגה אחת שתתאים ליקירכם. אני כבר אדאג להכין לכם אותה ואתם תוכלו להציע אותה לאורחים באירוע, אתם יכולים להיות בטוחים שהם ויקיריכם מאוד ייהנו ממנה.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב תגובה.

×