דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

שירותי קייטרינג לאירועים – לחשוב על הדברים הקטנים והחשובים

כשאנחנו מחליטים לערוך אירוע, לא משנה אם זה אירוע משפחתי, עסקי או אחר, וכן זה לא משנה אם זה אירוע גדול או אירוע קטן, אירוע בבית או במקום אחר, אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר, הוא להזמין את בעלי המקצוע הנכונים. כלומר, לעבוד עם ספקים שיכולים להפוך את האירוע לחגיגה אמיתית, ספקים שיש להם את הניסיון, הידע והכלים, להפוך את האירוע לבלתי נשכח.

אחד מאותם ספקים עליהם אנחנו מדברים, הם שירותי קייטרינג לאירועים. עם כל הכבוד לכל מה שקורה באירוע, אזי שמרבית האורחים יזכרו אותו, סביר להניח, בגלל האוכל שיוגש בו ולכן חשוב שאנחנו נדע לבחור ספק קייטרינג שיציע לנו שירות מקצועי, תפריט עשיר ומגוון, אוכל ברמה הגבוהה ביותר עם חומרי גלם איכותיים וטובים.

בדרך כלל כשאנשים בוחרים בשירותי קייטרינג לאירוע שלהם, הם מתייחסים לדברים גדולים, מובנים מאליהם במובן מסוים, אך כמו שאנחנו יודעים, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, אם לא נתייחס אליהם, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נופלים בדברים שאנחנו לא אמורים ליפול בהם, והאירוע שלנו עלול להיפגע כתוצאה מכך.

לפני שנציג כמה נקודות שקשורות לדברים הקטנים אותם צריך לבחון כשבוחרים שירותי קייטרינג לאירועים, חשוב להדגיש, לפני שמתחילים בארגון האירוע, ולפני שניגשים לבחון שירותי קייטרינג שונים, אנחנו צריכים לדעת כמה אנשים אנחנו רוצים להזמין לאירוע, מה התקציב שלנו, ומה הקונספט שאנחנו רוצים להציג באירוע, על מנת לדעת כיצד שירותי הקייטרינג ישתלבו בהתאם.

הדברים הקטנים שעושים את הקייטרינג מוצלח

התאמה לכלל האורחים – אנחנו לא יכולים לבחור שירות קייטרינג שיציע מנה מותאמת לכל אורח ואורח, מן הסתם. אנחנו כן יכולים לבחור שירותי קייטרינג שיש בתפריט שלהם מנות שמתאימות למרבית האורחים, אם לא לכולם. בין אם זה מנות בשריות, מנות צמחוניות, טבעוניות ועוד.

תפריט כולל ורחב – חשוב לבחון שהתפריט לא יהיה חד גוני, לא יכלול אופציה אחת או שתיים לבחירה, אלא הרבה מעבר לכך. זה אולי יעלה יותר כסף, אך זה משתלם על מנת שהאורחים יוכלו לבחור וליהנות מארוחה טובה. רצוי שהתפריט יכלול גם שילוב של אלמנטים שונים, אשר יספק את כל האורחים.

מנות מיוחדות – אורחים שמגיעים לאירועים, מחפשים ליהנות ממנות מיוחדות, לא סטנדרטיות. מה זה אומר? למשל, כשמגישים קינוח לאורחים, אפשר להגיש לכם עוגות מעוצבות בהתאם לסוג האירוע, אין ספק שילדים מאוד יאהבו שיכינו עבורם עוגה מעוצבת ליום ההולדת, אך גם מבוגרים יאהבו ויתרשמו מזה. בוודאי אם מדובר בעוגות מושקעות ואיכותיות.

סוג וצורת הגשה – על פי סוג האורחים אפשר לדעת מה סוג השירות שרצוי להציע באירוע. לא חייבים לבחור בסטנדרט של הגשה לשולחן, אפשר לבחור הגשה באמצעות מזנון אוכל מושקע. מעבר לכך, רצוי שהמזנון יהיה בנוי ומעוצב בצורה יפה ומרשימה, כך הוא גם יכול להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב המקום.

×