דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

להפתיע ובגדול – עוגות יום הולדת מיוחדות

עוגות מעוצבות למבוגרים | הסוכריה והעוגה

עוגות מעוצבות למבוגרים

כשיש לילדים שלנו יום הולדת, בר או בת מצווה, אנחנו יודעים מה לעשות. אנחנו מכינים עוגה, עורכים מסיבה, מזמינים חברים ובני משפחה, קונים מתנות וכך כולם נהנים. כאשר העניין נוגע לימי הולדת למבוגרים, ימי נישואים, לחתונות או אירועים מיוחדים אחרים פעמים רבות איננו יודעים כיצד עלינו לנהוג. האם קונים מתנה או מביאים צ'ק? האם עורכים מסיבה או לא? ובכלל, באיזו דרך כבר אפשר להפתיע ולשמח?

אז הרשו לנו לחדש לכם כמה דברים ולהציע לכם פתרון נהדר שהפך טרנדי מאוד בשנים האחרונות – עוגות יוקרתיות ומעוצבות מבצק סוכר.

 

כולם אוהבים מתוק

לא משנה אם מדובר במבוגרים או בילדים – כולנו אוהבים מתוק. עוגה טעימה, ועל אחת כמה וכמה עוגה מעוצבת ועליה פיסול מוקפד ואיכותי בבצק סוכר, יכולה להרים ולשדרג כל אירוע – ימי הולדת, חתונה, מסיבות גיוס, אירועי חברה ועוד. כיום ניתן להפתיע גם את המבוגרים שבחבורה בעזרת עוגות יום הולדת מיוחדות המעוצבות לפי הזמנה אישית, בהתאם לתחביבים ותחומי העניין של איש או אשת יום ההולדת, ובעבודת יד מרשימה.

 

על טעם ויופי

פעמים רבות אנשים טועים לחשוב שטעמן של עוגות יום הולדת מיוחדות, המעוצבות בעזרת בצק סוכר, הוא אינו טעים במיוחד. מחשבה מוטעית זו מתבססת על ההנחה שאם הושקעו מאמצים רבים בפיסול בצק הסוכר ובמראה המרשים של העוגה אז כנראה שלא השקיעו הרבה בטעם. אך זה לא חייב להיות ככה. עוגות יום הולדת מעוצבות ויוקרתיות יכולות להיות גם מרשימות למראה וגם טעימות להפליא. בבסיס העוגה ניתן לעשות שימוש בחומרי גלם איכותיים כמו שוקולד בלגי משובח, קרם נוגט או קרם לוטוס וכדומה. את המתכון על פיו נאפית העוגה ניתן להתאים, לרוב, לטעמם האישי של הלקוחות.

 

עיצוב בהתאמה אישית

העיצוב שעל העוגה, שמפוסל בקפידה ובעבודת יד בבצק סוכר, יכול להיות כמעט בכל נושא שיחפצו הלקוחות. עיצובן של עוגות יום הולדת מיוחדות יכול להיות קשור לאחד מתחביביו של החוגג כגון ספורט אהוב, תוכנית טלויזיה כלשהי, עולם הרכב, עולם האופנה ועוד שלל תחומים. ישנם מעצבי עוגות בבצק סוכר שיוכלו להגשים לכם בפועל כמעט כל עיצוב שתחלמו עליו. ניתן לשלב דף סוכר עם תמונה מודפסת מתוך בוק בת מצווה או בר מצווה, או של הילדים החוגגים. העיצוב נעשה באמצעות בצק סוכר, חומר אכיל שמורכב מאבקת סוכר וסירופ תירס. בצק הסוכר מתנהג בדומה לפלסטלינה ולכן ניתן לרדד אותו, להקנות לו צורות דו או תלת מימדיות שונות וכמובן לצבוע אותו בכל צבע שנחפוץ. בעצם, זו ממש עבודת אומנות.

×