דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות בת מצווה מעוצבות בהזמנה אישית

במהלך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, כיצד אירועי בת מצווה הפכו מאירועים קטנים, אירועים לכיתה ולקרובי משפחה, לאירועים גדולים, שכוללים אינספור אטרקציות ופרטים ייחודים אשר מטרתם להפוך את היום הזה לבלתי נשכח, עבור ההורים ועבור הילדה.

אנחנו יכולים לראות את זה בהכנות לאירוע, בין אם זה בכך שההורים שוכרים אולם או גן אירועים שיכול להכיל מאות אורחים, קייטרינג מקצועי, צלמים מכל הסוגים, הפקת בוק בת מצווש וכמובן עוגות מעוצבות בהזמנה אישית מפוסלות דמויות ועיצובים מבצק סוכר אשר ההורים מזמינים במיוחד עבור האירוע.

עוגה בת מצווה מעוצבת לחובבת עיצוב אופנה, עוגה יוקרתית - דורית יחיאל

בדומה לעוגות מעוצבות שאנחנו יכולים למצוא בחתונות, ימי נישואין או ימי הולדת רגילים, כך גם באירועי בת מצווה אנחנו יכולים למצוא עוגות מעוצבות בבצק סוכר אשר מופקות על ידי קונדיטורים ומעצבים בכירים. מדובר בעוגות מחומרי גלם שונים ואיכותיים, בין אם מדובר בעוגות שוקולד, פירות או עוגות אחרות, כשעליהן ישנו עיצוב מיוחד על פי הזמנת ההורים, כולו עשוי מבצק סוכר.

בשביל לעצב את העוגות באופן כזה שהילדה תשמח ותתרגש ממנה, הרי שעל ההורים לבחור עיצוב שמתאים למה שהילדה אוהבת, בין אם זה גיבורי פופ, מוצרים, טקסטים או כל דבר אחר. כמובן שלכל ילדה יש דברים אחרים שהיא אוהבת ומכאן אנחנו לומדים שגם עיצוב של כל עוגה יהיה שונה.

עוגת בת מצווה מעוצבת בצורת תיק איפור, טלפון נייד ואביזרים - דורית יחיאל

חשוב לומר, הפקת עוגות מעוצבות לבנות מצווה הוא תהליך לא מורכב, אך על מנת שהוא יעבור בצורה טובה והעוגה תהיה מוכנה במועד לאירוע, יש לפנות אל מעצבת עוגות מספר שבועות לפני האירוע, בשביל להחליט על סוג וסגנון העיצוב, ולתאם מועד קרוב לאירוע, יום לפני או באותו יום, בשביל להביא את העוגה מיד לאירוע. חשוב לוודא עם המעצבת, כיצד יש לשמור על העוגה בתנאים טובים על מנת שלא תיהרס.

לעיצובים נוספים של עוגות בת מצווה מבצק סוכר - לחץ כאן

 

עוגת בת מצווה בדמות הילדה

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב תגובה.

×