דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

היצירות שלי

להשקיע בעוגה מעוצבת זה להשקיע בעצמכם

היא לא דומה לאף אחת אחרת.. מכירים את השיר?

הוא מתנגן לי בראש כאשר אתם שואלים אותי מדוע מחיר העוגות כזה,

ולטובת התשובה בחרתי להכניס אתכם לרגע לעולמי..

הזמנה..

כשאתם מזמינים עוגות לאירועים או עוגות ימי הולדת מעוצבת בבצק סוכר, אתם למעשה מזמינים יצירה שמפוסלת במיוחד עבורכם, כזו שתגלם את החזון שלכם, תראה בדיוק כמו שהיה לכם בראש, תהמם את האורחים שלכם שלא יפסיקו לדבר עליה. ואתם רוצים עוגה שאין לאף אחד אחר, שתהיה עוגה מפוארת ומקצועית מרמת הפרט הקטן ביותר ועד לכל המכלול וגם תהיה טעימה ותחוסל במהירות, אתם רוצים חוויה טובה שתזכרו לכל החיים.

כשאתם מזמינים עוגה מעוצבת בבצק סוכר, אתם מסבירים לי מה חשוב ואז.. שוכחים.

יצירה…

כשאני מקבלת את ההזמנה שלכם בבצק סוכר, אני מתחילה לחלום, לחלום על הצבעים, לחלום על המבנה, לחלום על הפרטים הקטנים, לחלום בלילה , לחלום ביום – זה מעסיק אותי כל הזמן.

המחשבה שמניעה אותי הינה – איך אגרום לכם להתרגש, מה בדיוק אני צריכה לעשות על מנת שהרעיון שלכם יקרום שוקולד ובצק סוכר, ויהפוך לעוגה הטובה ביותר שראיתם וטעמתם בכל חייכם.

לטובת העניין אני,

מחפשת – השראה, בטבע, בתמונות, במגזינים מקצועיים, בתוך עצמי.

לומדת – טכניקות מיוחדות, הולכת לסדנאות אצל המאסטרים והגורואים הגדולים ביותר בתחום, רק בכדי שאוכל לעשות את הריס המושלם, שהאבזם על נעל העקב הקטנטנה יהיה נאמן למקור, אני לומדת ומשתכללת על מנת שיהיו לי את הכלים והיכולת להפוך את החלום שלכם למציאות מדויקת.

משקיעה – בכלי מטבח, כלי בישול, חותכנים, חורצנים, נפות, משטח עבודה סטרילי ומקצועי, הכלים החדישים ביותר ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים הקיימים בעולם העיצוב והאומנות בבצק סוכר.

מלקטת – את חומרי הגלם הטובים והאיכותיים הקיימים. אני נוסעת עד לספקים המעטים אשר מייבאים את החומרים המיוחדים והאיכותיים בהם אני בוחרת להשתמש, גם אם זה יקר יותר, אני לא מוכנה להתפשר על פחות מהכי טוב.

אהבה..

אני מנסה, משפרת, משכללת, מדייקת עד שזה יוצא – בדיוק כמו שחלמתם ועוד קצת.

אני לא מעגלת פינות, לא מקפיאה, לא ממחזרת – כי באומנות זה חייב להיות מושלם, והעוגה שלכם היא ההזדמנות שלי ליצור עבורכם יצירת אומנות פרטית וייחודית בבצק סוכר.

כשאתם מזמינים ממני עוגה מעוצבת אני מפסלת לכם את החלום הכי יפה, איכותי וטעים שאני יכולה – השמחה שלכם עומדת לנגד עיני, ועבורה אני משקיעה את הטוב ביותר, שווה לא?

×