דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות בהזמנה אישית – לאירוע מיוחד במינו!

כפי שאתם יודעים, יותר ויותר אנשים, בין אם מדובר בהורים לילדים קטנים, בני ובנות זוג, קרובי משפחה אחרים ועוד, נוהגים להזמין עוגות מיוחדות, עוגות בהזמנה אישית המעוצבות לאירועים שונים של יקיריהם ובפרט עוגות מעוצבות ליום הולדת.

מדובר על עוגות אשר כוללות מרכיבים שונים בתוכם וכן עליהם, כשהעוגה מעוצבת בצורה יפה ומרשימה. מדובר על עוגות מעוצבות בשלל אלמנטים שונים, חלק מתקשרים עם עולמות תוכן מוכרים ואהובים, כמו ספורט, מוזיקה, קולנוע, טלוויזיה, תרבות הפופ ועוד, אחרי מעוצבים בצורה ייחודית ומרשימה, יוצאת דופן, אשר הופכת את העוגה להרבה יותר מרשימה ומעניינת.

עוגות בהזמנה אישית - מה אפשר להציעה?

בתור מעצבת עוגות, אני מקבלת לא מעט בקשות להכנה ועיצוב של עוגות מבצק סוכר בהזמנה אישית. כל אחד מבקש שאכין עוגה בעיצוב אישי, כך שיתאים לאירוע וכן לחתן או לכלת השמחה. הרבה פעמים עוגות בהזמנה אישית, כוללות תמונות של אנשים או מקומות, וכן תאריכים ומספרים אחרים בעלי משמעות אישית קרובה.

אני מכינה עוגות מעוצבות ליום הולדת עבור הורים לילדים קטנים, בכל גיל, וכן עבור בני ובנות זוג שמבקשים לחגוג ליקיריהם, וכן עבור משפחות שמבקשות להזמין עוגות מעוצבות ומיוחדות עבור הורים, סבים וסבתות או קרובי משפחה אחרים.

חשוב לי לומר, אומנם המיקום של הסטודיו שלי הוא בגן יבנה, אך אני לא פונה אך ורק לתושבי האזור אלא אני מכינה ומעצבת עוגות בהזמנה אישית גם למי שמגיע אלי מאזורים רחוקים יותר, וכמו כן, אני עושה משלוחים לאזורים; שפלה, תל אביב ומרכז גוש דן, ואיזור השרון, כולל הזמנות להרצליה, כפר סבא, רמת השרון ויישובי הסביבה.

כל מי שמעוניין בעוגה מעוצבת מיוחדת, יכול לפנות אלי עוד היום ואני אשמח להכין לו עוגה מיוחדת

עוגת קומות לבר מצווה אקרובטיקה אווירית

מדוע משתלם להזמין עוגות מעוצבות בהזמנה אישית?

כל מי שמכיר את העבודה שלי יודע, שאני מכינה עוגות מעוצבות בהזמנה אישית.

עוגות בהזמנה אישית הן הרבה יותר מיוחדות, מאחר והן מעוצבות על פי אפיונים אישיים, אנחנו יכולים למצוא שורה של אלמנטים שונים אשר נכללים בתוך ומעל העוגה, אשר מתאימים בצורה ייחודית לאדם אשר עבורו חוגגים את האירוע ובשבילו מכינים את העוגה.

זה יכול להיות תמונה של ילד, תמונה או עיצוב של כלי רכב או אמצעי של ענף ספורט אהוב עליו, זו יכולה להיות דמות מתוך סרט או סדרת טלוויזיה ועוד. אנחנו יכולים למצוא רבדים שונים של מאפיינים שיכולים להשתלב כך או אחרת בעוגה והם יהפכו אותה למיוחדת.

עוגות בהזמנה אישית, יכולה להיות מתנה מרשימה וייחודית עבור כל אירוע, בין אם מדובר ביום הולדת, עוגה ליום הגיוס או שחרור מהצבא, יום נישואים או כל אירוע אחר. אתם יכולים להיות בטוחים שהאדם שלכבודו הזמנתם את העוגה מאוד ישמח לקבל אותה ולאכול ממנה.

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ולהזמין עוגה מעוצבת, עוד היום! 

 

חדש!
סדנאות בצק סוכר - כל הפרטים, כאן. 

 

    צרו קשר נוב-21: 

    השאר תגובה

    אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב תגובה.

    ×