דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות לאירועים מיוחדים

עוגות ייחודיות לאירועים מיוחדים

 

כשחושבים על עוגות מעוצבות מיוחדות, נוטים לחשוב בדרך כלל על ילדים וימי הולדת, אך לא רק לחגיגות יום הולדת, נהוג להזמין עוגות מעוצבות ומיוחדות, אלא גם לאירועים מיוחדים משלל סיבות טובות ומשמחות.

אני אומנית בצק סוכר המעצבת עוגות למגוון רחב של אירועים, אם אתם צריכים עוגות לימי נישואין, מסיבות גיוס או שחרור מהצבא, מסיבות פרידה מהעבודה, מסיבות קידום, אירועי חברה ועוד. לכל אירוע שאתם מחפשים עוגות מיוחדות, אני כאן לשרותכם מציעה לכם עוגות מעוצבות ומרשימות שישאירו לאורחים שלכם טעם של עוד ושלא יפסיקו לדבר על האירוע שלכם.

מדוע משתלם לכם לקנות עוגות לאירועים

עוגות לאירועים מיוחדים יכולות לכלול מרכיבים שונים, הן באופי העוגה והן בעיצוב שלה. עוגות אלו כוללות חומרי גלם שונים ומיוחדים אך מעבר לכך, הן כוללות מאפיינים שונים של עיצוב, בין אם מדובר בתמונות, מוטיבים מתחומים שונים, קישוטים עומדים, קומות ועוד שורה ארוכה של אלמנטים שונים שהופכים את העוגה למיוחדת אשר מסמלת את גודל ומשמעות האירוע.

בין אם זה אירוע קטן, ובוודאי אם זה אירוע גדול, משתלם לכם הרבה יותר להזמין עוגות לאירועים, עוגות מיוחדות מאשר לאפות עוגה כזו בעצמכם, זה יחסוך לכם לא מעט זמן שתוכלו לפנות לצורך ארגון האירוע. אצלי גם תוכלו ליהנות מעיצובים ופיסולים שונים וייחודיים אשר לא תוכלו למצוא בקלות במקומות אחרים. כך האורחים וחתני או כלות השמחה, ייהנו מעוגה מיוחדת לאירוע מיוחד.

    צרו קשר לפרטים והזמנות: 

    ×