דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

איך להפוך את תחביב האפייה למקצועי

החצי שנה האחרונה הייתה מערערת ולא ברורה לכולנו, וחלקנו התמודדנו עם משברים שונים שנבעו מפיטורים והזדמנות לשינוי קריירה. יש כאלו שנלחצו מהמצב, ויש כאלו שהפכו את הלימונים ללימונדה בכך שניצלו את הזמן ללמידה של תחביב חדש ואף כאלו שהפכו את התחביב לעיקר עיסוקיהם.

גם האפייה נכנסה לקטגורית תחביבי הסגר, ורבים החלו לאפות מגוון של מאפים במהלכו. עד מהרה הפכו הרשתות החברתיות לקטלוגים של עוגות ומאפים מגרים שעוררו את חושי הטעם והדביקו עוד רבים בתחביב האפייה.

איך לשפר את האפייה שלכם?

אם גם אצלכם התחביב הפך כבר מזמן לעיסוק עיקרי בוודאי שהייתם רוצים להמשיך להשתפר, לכן מומלץ להשקיע בתחביב גם מעבר לסגר. כאומנית בבצק סוכר ויוצרת באהבה אומנות מתוקה הכנתי לכם כמה טיפים שייסעו להם באפייה וישפרו את התחביב שלכם:

  • התמידו באפייה שלכם:

    כדי להשתפר במשהו מומלץ לעשות אותו המון, ואם תחום האפייה כבר מזמן הפך לאהבה אצלכם, כדאי להתנסות במתכונים וסוגים שונים של אפייה. ככל שתכירו יותר מתכונים, תדעו יותר והאפייה שלכם תשתפר פלאים. לכן הטיפ הראשון שלי הוא לחפש מתכונים שונים, ולאתגר את עצמכם כל יום במתכון אחר- למתכונים שלי.

  • השתמשו בחומרים איכותיים במתכונים שלכם:

    גם אם בחרתם לאפות באמצעות מתכון, וגם אם בחרתם לאפות לבד, מומלץ להשתמש בחומרים איכותיים עבור האפייה שלכם. סוג החומרים משפיע בסופו של דבר על איכות העוגה, לכן הבחירה כאן היא חשובה!

  • העצימו את הידע שלכם:

    חשוב להשקיע ככל שניתן בחידוש הידע ולמידה של דברים חדשים, לכן השקיעו את הזמן בלמידה של תחום האפייה שיעזור לכם להשתפר משמעותית ויכיר לכם טיפים שיקדמו את האפייה שלכם צעד אחד קדימה. אני מציאה מגוון סדנאות לאפייה שיתנו לכם טיפים וידע רב של אפייה נכונה- לסדנאות שלי.

  • הכירו טריקים באפייה:

    כמו בכל תחום, גם האפייה מכילה טריקים שונים שלא כולם מכירים. לכן חפשו את הטיפים השונים שישפרו את האפייה וייסעו לכם לחסוך בזמן. אני מציעה מגוון טיפים בתחום האפייה שאולי לא הכרתם שיחסכו לכם זמן, ימנעו מהעוגה להתייבש ועוד- לטיפים שלי.

  • קבלו השראה:

    השראה מפתחת לנו את המחשבה והיצירתיות, לכן התענינו בתחום לעומק, וקבלו השראה מאנשים אחרים ברשתות החברתיות. אתם מוזמנים להיכנס גם לעבודות שלי ולראות יצירות שונות של עוגות מבצק סוכר- ליצירות שלי.

לסיכום,

אפייה זהו תחום מתפתח ותחביב של הרבה אנשים שנוצר בזכות המשבר. אם גם אתם אוהבים את תחום האפייה ולא יודעים כיצד להתחיל, אני מזמינה אתכם לסדנת בצק סוכר למתחילים שלי שתעזור לכם להתחיל עם תחביב ממלא (תרתי משמע) ומהנה שיקדם את האפייה שלכם צעד אחד קדימה.

לפרטים נוספים חייגו 052-2245922

 

×