דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

איך לתכנן בת מצווה ביתית ומעצימה?

חגיגות בת המצווה הם חגיגות חווייתיות עבור כל ילדה בת 12, ולעיתים מסיבות שונות נאלצים בני המשפחה לשנות את הקונספט של בת המצווה הסטנדרטית ולייצר חוויה קצת שונה עבורה.

איך ניתן ליצור בת מצווה חווייתית ומעצימה?

ע"י שיתוף כלת בת מצווה בכל תהליך תכנון האירוע, ובכך לעודד אצלה תכונות רבות ומעצימות. לפניכם סקירה של השלבים כדי שלא תפספסו שום שלב:

שלב תיאום הציפיות

בתור התחלה כדאי להתחיל בתיאום ציפיות עם ביתכם ועם בני המשפחה. חשוב להבין מהו האופן בו הבת שלכן מעדיפה לחגוג את הבת מצווה בהתאם לתקציב ולהנחיות. בשלב זה חשוב להציג את מגוון האפשרויות כמו טיול משפחתי במקום אירוע, אירוע ביתי, מסעדה, פעילות התנדבותית משפחתית או כל רעיון יצירתי אחר שיעזור לכם לציין באופן מיוחד את היום הזה.

הדגשים חשובים: חשוב לתת לה יד חופשית לבחור את האופן המועדף עליה.

שלב התכנון

לאחר שהתקבלה ההחלטה על האופן בו תחגגו את בת מצווה, נעבור לשלב התכנון- שלב הרשימות!
בשלב זה נכין רשימת מוזמנים בהתאם לכמות המותרת, נחשוב על קונספט מסוים (מומלץ לחפש רעיונות באינטרנט) , ונתכנן מה לקנות (קישוטים ואביזרים, שתיה). נבדוק אפשרויות לאוכל וכיבוד (קייטרינג, הכנה ביתית), נתכנן איך תיראה העוגה, ואילו בלונים ופרחים נרצה, וכמובן נתכנן מה תלבש כלת האירוע.

הדגשים חשובים: להציג בפניה את ההגבלות בעקבות המצב.

שלב הקניות

לאחר שעשינו רשימות ובדקנו אפשרויות, בשלב זה נבצע את הקניות. נעבור על הרשימות ונבדוק את מגוון המשימות שיש לנו לבצע. חשוב שבשלב הקניות נעבוד עם הרשימות כדי שנוכל לעמוד בתקציב ככל האפשר.
בנוסף, בשלב זה כדאי כבר להודיע על למוזמנים על האירוע (:

הדגשים חשובים: להציג בפניה את ההגבלות בתקציב.

שלב ההכנה

שלב ההכנה הינו הזמן הקרוב ביותר לאירוע בו נתחיל לעצב את המקום בהתאם לקונספט שתוכנן, נוודא שהבלונים הפרחים והאוכל מגיעים בזמן, ושהמוזמנים יודעים לאן להגיע. זהו הזמן בו נזכרים בדברים קטנים אך חשובים כמו כלי פלסטיק, מפיות, קשיות וכו.

הדגשים חשובים: שלב ההכנה לעיתים יכול להיות קצת מלחיץ, חשוב לשדר רוגע והתמודדות נכונה עם המצב.

ערב הבת מצווה

אחרי שעבדנו קשה בתכנון האירוע, שעיצבנו הכל לפי התכנון, ושהאוכל והעוגה כבר כאן, זהו הזמן להנות מהאירוע, לצלם ולזכור מה המהות של היום הזה. – רק אל תשכחו עמדות מסכות ואקווה ג'ל.

לסיכום

בת מצווה זהו אירוע חשוב לכל בנות הגיל ולכן חשוב לתת להן להרגיש זאת בכל התהליך של תכנון האירוע, בדגש על התמודדות עם המצב בהתאם להנחיות.

רוצים להפוך את התהליך לחוויה יותר מעצימה? תנו לכלת בת המצווה לתכנון את העוגה, ואני אדאג לעצב אותה בדיוק כמו שהיא רק חלמה!

להתרשמות מגלריית עוגות בת מצווה >> לחצו כאן

×