דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

איך לתכנן יום הולדת עם קונצפט?

לכל הורה יש תשלב הזה בשנה שהילד שלו מבקש יום הולדת בסגנון מסוים. למשל: יום הולדת ספיידרמן, יום הולדת נסיכות, יום הולדת בת הים הקטנה ועוד.. איך מצליחים לעמוד בציפיות של הילד או הילדה שלכם והופכים את הבקשה שלהם לאפשרית? הכל במדריך הבא.

יום הולדת זה נושא חשוב עבור הילדים שלנו, הם מחכים ליום בהתרגשות מבלי לדעת אפילו את התאריך. הם מחכים למשפחה והחברים  בשביל לחגוג איתם את היום הזה, לקבל מתנות ויחס אישי. עבור ההורים, תכנון היום הולדת הוא נושא לא קל הדורש הרבה צומת לב.

איך מתחילים בתכנון היום הולדת?

  1. בוחרים נושא

    נושא ליום הולדת יכול להיות משהו שמעניין את הילד או הילדה שלכם, כמו למשל תוכנית טלוויזיה אהובה, סרט, דמות שהם אוהבים או אפילו תחביב. אם הם לא חשבו בעצמם על נושא, תמיד תוכלו להציע להם רעיונות לנושאים מתחומי העניין שלהם.

  2. מעצבים הזמנות

    אחרי שבחרתם נושא ליום הולדת, אפשר לחלק הזמנות מעוצבות בנושא שבחרתם, כדי שגם המוזמנים ידעו לקראת מה הם מגיעים ואולי יתאימו את הבגדים או המתנה לנושא.

  3. מתכננים הפעלה

    הפעלה לא חייבת להיום ליצן, או דמות מוכרת, היא יכולה להיות משחק חברתי ומהנה לילד היום הולדת ולמזומנים.
    רעיונות להפעלות:
    – חפש את המטמון עם חידות הקשורות לקונצפט.
    – נחש מי אני עם דמויות מהסדרה או מהסרט בהקשר לקונספט (כל פעם ילד מקבל פתק והוא צריך לשחק את הדמות, והילדים צריכים לזהות).
    – יצירות, דפי צביעה בנושא הקונספט עם כל מיני קישוטים וצבעי גואש.
    – חבילה עוברת על נושאים הקשורים לקונצפט.
    – משחקי יום הולדת כמו הסוכריה והקמח, הנר והבקבוק, פרה עיוורת וכו'..

  4. מתכננים קישוטים

    המטרה של הקישוטים זה לייצר אווירה, הם יכולים להיות בלונים בצבעים המתאימים לנושא, פרחים, אל-בדים צבעוניים, נצנצים ועוד.. אפשר ללכת לחנות יצירה ולהתחיל לחפש רעיונות לקישוטים שיתאימו לקונצפט.

  5. מתכננים את האוכל והשתייה

    נושא האוכל יכול להיות פריסה של ממתקים וקינוחים, אוכל חלבי, או נקניקיות וצ'יפס. כל עוד יש על השולחן משהו שהילדים אוהבים ואוכלים הבחירה היא חופשית.
    הערה: חשוב לבדוק אם יש ילד שלא יכול לאכול משהו מסוים, ולהתאים משהו גם בשבילו.

  6. מתכננים עוגה

    עוגה מוסיפה הרבה לחגיגה במיוחד כשמדובר על עוגות מעוצבות. כאשר בוחרים עוגה חשוב שהעיצוב שלה יתאים לקונצפט והאווירה שאתם רוצים לשדר ביום הולדת. בנוסף, לא פחות חשוב שהטעם של העוגה יהיה טעם שילדים אוהבים.

מחפשים רעיון לקונצפט? היכנסו ליצירות שלי וצפו בעוגות שהכנתי כדי לקבל השראה.

לסיכום,

חגיגת היום הולדת תשמח את הילדים שלנו, ומה שישמח אותם ישמח גם אותנו. באמצעות תכנון נכון וממוקד בנושא מסוים שנבחר מראש עם הילדים שלנו, נוכל לתכנן יום הולדת מהנה.

לקריאה נוספת: איך לתכנן עוגה מעוצבת בהתאמה אישית

×