דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

איך תפתיעו את יקירכם עם עוגות מעוצבות

כשאנחנו מפתיעים מישהו שאנחנו אוהבים, אנחנו יוצרים עבורו זיכרון של רגע קסום ומיוחד. לרב ההפתעה יוצרת חוויה משמחת ומרגשת שהופכת לסיפור שמספרים לכל המשפחה והחברים ומתגאים בו בכל פעם מחדש.

מה דעתכם ליצור זיכרון מתוק עבור מי שאתם אוהבים? במקום להפתיע את יקירכם עם תכשיט, בגד או מתנה אחרת תוכלו להפתיע את יקירכם עם עוגות מעוצבות.
אצלנו תמצאו מבחר עוגות יום הולדת למבוגרים, עוגות ליום נישואין, עוגות לסיום תואר, עוגות לחשיפת מין הילוד, עוגות למסיבת פרישה, עוגות לבר מצווה או בת מצווה, עוגות לגיוס קל, עוגות לשחרור נעים או עוגות מעוצבות סתם ככה בלי סיבה מיוחד.

איך להפתיע עם עוגה מעוצבת?

הכנו עבורכם רשימה של רעיונות לעוגות מעוצבות ומפתיעות במיוחד שישמחו כל ילד וכל מבוגר:

עוגה לפי נושא – האדם שיקבל את העוגה אוהב לגלוש בים? לא מפספס אף משחק כדורגל של מכבי חיפה? חולה על סושי? תוכלו להפתיע אותו עם עוגה מקושטת בהתאם לתחביבים שלו. למשל, לעוגת מכבי חיפה תוכלו להזמין עבורו עוגה בצבעי ירוק ולבן עם קישוט של כדור כדורגל, אם תרצו ממש להפתיע תוכלו לעצב את האדם שאתם מפתיעים בבצק סוכר ולהלביש אותו במדי הקבוצה.

עוגת מספרים – זוהי עוגה שעשויה מבצק שקדים, קרם ומעל תוספות של פירות או ממתקים. העוגה מעוצבת כמספר והיא יכולה להתאים כעוגת יום הולדת או לציין כל אירוע הקשור למספר משמעותי למשל, עוגת מספרים לרגל 50 שנות נישואין.

עוגה שמתחפשת – יכולה להיות הפתעה נהדרת בכל ימות השנה ולא רק בפורים. אם האדם שאתם רוצים להפתיע מחובר כל היום לנייד, מתאמן בלי הפסקה בחדר כושר או מטפח גינת ירק, תוכלו לעצב לו עוגה בצורת נייד, משקולות או ירקות. היום ניתן להכין עוגות במגוון צורות, צבעים וגדלים, כן אפילו עוגה בצורה של המבורגר וצ'יפס. אין ספק שעוגה שמתחפשת תפתיע את כולם.

עוגה עם הפתעה בתוכה – אם הזמנתם עוגה מעוצבת ליום נישואין, או ליום הולדת או לכל אירוע אחר תוכלו לשדרג אותה עם הפתעה שנחשפת כאשר חותכים את העוגה. ההפתעה יכולה להיות בשכבות צבעוניות של עוגה ולא בעוגת שוקולד קלאסית, שכבות צבעוניות של קרם, או מילוי כמו קרם, ממתקים או סוכריות שנשפכים מהעוגה כאשר חותכים אותה.

לסיכום, אם אתם לא יודעים איך להפתיע את יקירכם עשו זאת בעזרת עוגות מעוצבות. תוכלו לבחור בין מגוון סגנונות ועיצובים שיהפכו את ההפתעה ואת העוגה המעוצבת כמובן לזיכרון מתוק ושמח במיוחד.

לקריאה נוספת: 9 טיפים לתכנון יום הולדת 40.

להזמנת עוגות בקרו בקטלוג עוגות מעוצבות לאירועים מיוחדים.

×