דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

אירוע בת מצווה מוצלח בהתאם לתקופה

בשנה האחרונה אירועי הבת מצווה קיבלו שינוי משמעותי, כמות המוזמנים ירדה ואולמות האירועים נסגרו. גם בתקופה הזאת הרבה משפחות ידעו לממש את הזכות למסיבת בת מצווה על פי ההנחיות.

אם בעבר מה שהפך את אירוע הבת מצווה לייחודי היה האולם וההפעלות, הרי שגם היום ניתן לייצר אירוע מרשים ומיוחד שישמח כל ילדה אשר הגיעה לגיל המצווה.

כשאי אפשר לחגוג בת מצווה באולם- במה מתמקדים?

תלבושת יפה

כמו שכלה מילדותה חלמה על שמלת חתונתה, גם עבור ילדות בנות 12 העניין הוא מרגש שכן אירוע הבת מצווה גם אם הוא מצומצם הוא אירוע שהוקם במיוחד עבורן, ולכן התלבושת חשובה.

אוכל טוב


גם אם מדובר על כמות קטנה של מוזמנים, אוכל עדיין משפיע ומייצר אווירה לכן חשובה הבחירה הנכונה. אם זה מנות כמו באירוע או בכלל ארוחה חלבית טעימה, הבחירה הנכונה צריכה להיות מתאימה.

פעילות מהנה


למרות שבת מצווה כבר לא אירוע גדול, החגיגה עדיין יכולה להתרחש אם זה ככה סתם בבית או בחצר או אפילו במושב אצל חבר. בכל מקרה יש צורך לבדר את האורחים, אם זה בשירים וריקודים או אפילו קליפים מושקעים. גם עבור אירוע מצומצם של חברים קרובים בלבד, אפשר להזמין סדנה מיוחדת עם פעילות מהנה.

עוגה מעוצבת


כמובן שגם עוגות מעוצבות זה חשוב, במיוחד שהמראה המיוחד של העוגה נבחר על ידי חוגגת הבת מצווה. עוגות מעוצבות לבת מצווה מוספות אור ושמחה, במיוחד כשהן גם טעימות. ניתן לבחור עוגות בשלל צבעים ועיצובים, ניתן לשרטט עיצוב או לשלוח תמונה, מה שבטוח העוגה תצא בסוף מעולה.

יש לציין שלרוב עוגות בת המצווה יראו במראה מעודן בגוונים ורודים ולבנים, אך חשוב להבין שהבחירה בעוגה היא אינדיבידואלית וקשורה בטעם האישי של הבוחר ובפרי דמיונו. לכן הבחירה לא מוגבלת, וניתן לשוט בדמיונות.

וגם אם נגמרו הרעיונות והרצון לעוגות מעוצבות שם, תמיד ניתן להיכנס לגלריה ולמצוא רעיונות לעוגות מעוצבות שנבחרו בקפידה על ידי ילדות המצווה.

היתרונות בעוגות מעוצבות

היתרונות  של עוגות מעוצבות הם שהן יפות, ומלאות בצבעים שלעיתים מתאים אף לקונצפט של האירוע. העיצוב נשאר עמיד כל זמן החגיגה, ולבסוף ניתן לאכול אותה ללא חשש. עוגה מעוצבת גם יפה גם טעימה וגם מוסיפה הרבה לנראות של האירוע.

לסיכום,

אם את חוגגת בקרוב בת מצווה, תדעי שאין צורך להתבאס כלל מהמצב, שכן ניתן לשנות ולהתאים כל דבר שיצא אירוע מרגש ומושלם. כל שאת צריכה זה לבחור את התלבושת הנכונה, והעיצוב של העוגה ופשוט ליהנות מהמסיבה.

 

לקריאה נוספת: איך לתכנן אירוע בת מצווה ביתית ומעצימה

×