דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

בת מצווה בטבע עם עוגה מעוצבת

אמא, אני רוצה בת מצווה מיוחדת! אני רוצה משהו מיוחד! ואני רוצה שמלה מסתובבת! ובלונים ועוגה מושלמת!
כן, בנות חולמות על מסיבת הבת מצווה שלהן הרבה לפני שהן מגיעות לגיל 12.

הן רוצות שמלה מיוחדת ומסיבה עם הפתעות והרבה אורחים וכמובן, הן רוצות להרגיש מיוחדות בערב הזה. איך חוגגים בת מצווה בצורה מיוחדת שאין לאף ילדה אחרת? מארגנים מסיבת בת מצווה בטבע.

בת מצווה בטבע - חוויה בלתי נשכחת

לחגיגת בת מצווה בטבע יש שני יתרונות גדולים: הראשון, היא מאפשרת לכם לציין את בת המצווה בצורה יוקרתית ומרשימה והיתרון השני הוא שאתם יכולים לשלב בה פעילויות ייחודיות שיתאימו לאורחים הגדולים והקטנים.

תוכלו לערוך את מסיבת בת המצווה בכרם או במדבר, על שפת הכינרת, ביער או בפארק לאומי וכמובן שיש עוד הרבה הרבה מקומות לחגוג בהם. כל בחירה לחגוג בטבע, תהיה בחירה מקורית וייחודית שתפתיע את האורחים ותרגש אותם.

את סוג הפעילות בבת מצווה תוכלו להתאים למקום בו היא נערכת. לדוגמה, אם תבחרו לקיים את האירוע בכרם תוכלו לשלב טעימות של יין או ביקור ביקב, אם תקיימו את הבת מצווה במדבר תוכלו לארגן טיול ג'יפים לאורח, לטוס בכדור פורח או להתארח במאהל בדואי. אין ספק שכל פעילות שלא תבחרו, תהיה עבור האורחים חוויה בלתי נשכחת.

עוגת בת מצווה לאירוע בטבע

מבין הסגנונות השונים של עוגות בת מצווה שתוכלו לבחור כשתרצו להזמין עוגה מרגשת ומרשימה, תמצאו את:

העוגה המלכותית – עוגה המשדרת יוקרה ולרב יופיע עליה שמה של הילדה. אליו יתווספו גם כתר, פרחים, פניני זהב אכילים ועוד. זוהי עוגה בעלת עיצוב נקי, לא צבעונית מדי ולא מקושטת מדי.

עוגת בת מצווה עם מספרים – עוגה המורכבת משכבות של בצק וקרם בצורת המספר 12. מעל הקרם מוסיפים מגוון שוקולדים וממתקים או מעטרים בפירות העונה. האורחים לא ישארו אדישים לעוגה כזו ואפילו יבקשו חתיכה נוספת ממנה.

עוגת בת מצווה לפי נושא – הבת שלכם חובבת חיות? טיולים? תוכלו להזמין עבורה עוגה מקושטת בבצק סוכר בצורות שונות. בצק הסוכר הוא חומר רך וגמיש מאוד ממנו ניתן ליצור כל צורה שהיא, כך שבקלות תוכלו להוסיף לעוגה דמויות או עיטורים בצורות שונות. לדוגמה, לילדת בת מצווה שאוהבת לטייל תוכלו להזמין עוגה מעוטרת בתרמיל טיולים ונעלי הליכה.

עוגת קומות – ממש כמו בסרטים ההוליוודיים, תוכלו להזמין עוגת בת מצווה שמורכבת מקומות של עוגות. ככל שהעוגה תהיה גבוהה יותר, כך היא תהיה כמובן מרשימה יותר.

לקריאה נוספת: איך לתכנן בת מצווה ביתית ומעצימה?

לצפייה בעוגות יוקרה מעוצבות לחצו כאן, או חייגו להזמנות 052-2245922

×