דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

גונבת את ההצגה – עוגת הבת מצווה

כל ילדה יודעת שבת מצווה זה האירוע הראשון החשוב בחיה ולפעמים היא מחכה לו יותר מאשר לכל אירוע אחר…

עזבו יום הולדת של לפני גיל שתיים עשרה או אחרי גיל שתיים עשרה, חגיגת יום ההולדת של גיל 12 – חגיגת ה-בת מצווה, זו החגיגה הגדולה והמיוחדת ביותר.
וכמובן שאין חגיגה בלי עוגה!

מי לא רוצה עוגה שגונבת את ההצגה?? 

עוגות מעוצבות לבת מצווה

לגלריית עוגות בת מצווה – כאן

בבת המצווה הילדה היא ממש כמו כלה ואפילו נקראת 'כלת בת המצווה' ולכן יש השקעה בשמלה, באולם, בקייטרינג וגם בתסרוקת ולעיתים גם באיפור ותכשיטים בהתאם לאופי של הילדה. מדובר באירוע מושקע ומיוחד שגם אם עורכים בבית ולא באולם או חצר אירועים משקיעים בו רבות וזה אומר גם השקעה באוכל, בקינוחים, ובעוגה!

העוגה של בת המצווה היא לא סתם עוגה, לעיתים, יותר נכון ברוב הפעמים, היא זו שגונבת את ההצגה. עוגת בת מצווה צריכה להיות מושקעת ומיוחדת, מתאימה לאופי של הילדה שחוגגת וכמובן גם איכותית וטעימה כזו שלא תישאר ממנה אפילו פרוסה אחת בסיומו של האירוע ורק הזיכרון המתוק של העוגה ימשיך הלאה עוד שנים והרי זיכרונות טובים הם הדבר הכי טוב והכי מיוחד שנשאר מכל אירוע!

עוגות בת מצווה הן חובה בכל אירוע וחלק בלתי נפרד מחגיגות בת המצווה. אבל אם לפני שנים היו אופים עוגה יחסית פשוטה עם סוכריות או אפילו תמונה אכילה של הילדה או של דמות שהיא אוהבת מודפסת על גבי העוגה, היום כל עוגה היא אירוע בפני עצמה. השקעה בעוגות לבת מצווה היא משהו שהתחיל לפני שנים כטרנד אבל מהר מאוד הפכו להיות חגיגה בפני עצמן ואפשר להבין מדוע.

בין אם מדובר בעוגה מעוצבת לפי קונספט מסוים שהוחלט מראש הבנוי לפי האופי של הילדה, הלהקה שהיא מעריצה, תחום ספורט בו היא עוסקת או עוגת קומות טעימה ומעוצבת במלא קצפת, בצק סוכר והמון קישוטים אכילים, העוגה היא חלק חשוב במיוחד בחגיגה.

לאחרונה החלו מעצבות עוגות לבת מצווה להציע לילדה שחוגגת את בת המצווה לבוא אליהן לסדנא ולעצב ביחד איתן את העוגה למסיבת בת המצווה או לעצב ביחד איתה את הקישוטים שיהיה ניתן להוסיף על גבי העוגה לאירוע עצמו ומדובר בהפעלה נהדרת של כלת בת המצווה ביחד עם החברות או עם המשפחה ודרך נהדרת להרגיש חלק מהאירוע במקום לקבל עוגה מוכנה.

אפשרות נוספת היא להזמין עוגה לאירוע בהפתעה לפי מה שהילד אוהבת ובאירוע עצמו להוציא את העוגה בסיום החגיגה בליווי שירים וריקודים ומוזיקה משמחת ולהפתיע את הילדה בעוגה מעוצבת שתיזכר לכולם לאחר האירוע ובמיוחד לילדה עצמה.

להזמנת עוגות בת מצווה, ולפרטים אודות סדנאות לבנות מצווה – דורית יחיאל 052-2245922

×