דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

9 טיפים לתכנון יום הולדת לגיל 40

אם בעבר גיל 40 היה נחשב גיל של זקנים, הרי שהיום אפשר להתייחס אליו כאל ה- 20 החדש. אם לקחתם על עצמכם את המשימה לארגן מסיבת יום הולדת מוצלחת לגיל 40, תדעו שאתם עומדים להתחיל במבצע של תכנונים והכנות מקדימות.

כדי לעזור לכם מסיבה שתצליח לרגש ולשמח, ריכזו עבורכם 10 טיפים לתכנון יום הולדת לגיל 40:

נעים להכיר!

הדבר הראשון והחשוב ביותר היא להכיר את האדם שחוגג: תחביבים, טיולים, חברים, מאכלים, מוזיקה וכו'. ככל שיהיו לכם יותר מידע על האדם שחוגג, תוכלו לתכנן עבורו את המסיבה הטובה ביותר.

טובים השניים מן האחד

ככל שהמסיבה גדולה יותר, כך צריך לדאוג ליותר דברים ולסגור יותר פינות. ככל שיש יותר משתתפים במסיבה, כך יכולות לקרות יותר תקלות וחשוב שיהיה יותר מבן אדם אחד שיטפל בהכל. לכן, כדי לוודא שלא הכל נופל על הכתפיים שלכם, מומלץ שתמצאו עוד שותף אחד לפחות לתכנונים.

כמות המוזמנים

חשוב שתדעו כמה מוזמנים יהיו באירוע ובהתאם לכך להזמין מקום. נסו לברר עם האדם אם ירצה במסיבה גדולה וקטנה ובהתאם לכך תחליטו את מי להזמין. במידה ואתם מארגנים מסיבת הפתעה והחברים הם אלה שמשלמים על האירוע, חשוב שתדעו מראש כמה כסף כל אחד מהם מוכן לתת.

מיקום המסיבה

לפני שאתם מחליטים על מקום חשוב שתוודאו שיש בו מספיק חנייה או שניתן להגיע אליו בקלות עם תחבורה ציבורית.

הרבה אוכל והרבה אלכוהול

מסיבה בלי אוכל ובלי אלכוהול לא ממש נחשבת כמסיבה. תוכלו לבחור בין קייטרינג, שולחן שוק, שף בייתי, מגשי אירוח או פשוט להחליט שכל אחד מביא משהו מהבית. אחרי שהחלטתם מה אוכלים, חשוב שתבדקו האם יש בין האורחים אנשים עם אלרגיות מסכנות חיים. לא תרצו שהמסיבה תהפוך לביקור במוקד הרפואי.

פעילות

תוכלו להכין חידון מצחיק, לשיר קריוקי, להזמין מרצה או סתם לשבת ולדבר. העיקר שתמצאו פעילות מהנה שתתאים לכמה שיותר אורחים.

קינוחים

אין חגיגה בלי עוגה וחייבים עוגה מרשימה ליום הולדת 40. מבין הסוגים הרבים של עוגות המעוצבות למבוגרים, תוכלו לבחור בין עוגות מספרים עם פירות או עם שוקולדים, עוגות מעוצבת מבצק סוכר או עוגה עם תמונה של האדם שחוגג. מה שחשוב הוא להזמין את העוגה בגודל כזה שיספיק לכל האורחים.

שמירה על סודיות

הקפידו להזכיר לאנשים שלא לדבר על המסיבה בכדי שלא יהרסו את ההפתעה!

תיעוד, תיעוד, תיעוד

אם אתם מארגנים מסיבת הפתעה לגיל 40, חשוב שתמצאו אדם שיצלם את רגע הכניסה לבית ויתעד את התגובה של מי שחוגג. אם אתם לא עושים מסיבת הפתעה, פשוט בקשו מכמה שיותר אנשים לצלם כמה שיותר תמונות.

לקריאה נוספת: כך בוחרים עוגה מעוצבת למבוגרים!

לצפייה בעוגות מעוצבות לאירועים מיוחדים לחצו כאן, או חייגו להזמנות 052-2245922

×