דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

לא רק לילדים – עוגות מעוצבות למבוגרים

ימי הולדת מושקעים ומיוחדים ובייחוד עוגות יום הולדת מעוצבות ומיוחדות הן כבר מזמן לא נחלתם של ילדים בלבד. מבוגרים גם הם משקיעים רבות בהפקות ימי הולדת לפעמים אפילו יותר ולפעמים אפילו כיף לחגוג כמו ילדים קטנים עם ממתקים ומסיבה ועוגה וכל היתר…

עוגות מעוצבות ומושקעות:

אחד המוטיבים העיקריים אם לא המוטיב העיקרי בימי הולדת הוא העוגה. והיום באף יום הולדת (ובאף אירוע בכלל לצורך העניין…) לא מסתפקים בעוגת שוקולד של פעם עם סוכריות ונרות ומזמינים עוגות מעוצבות ומושקעות. כן, גם עוגות מעוצבות למבוגרים! 

ולא צריך רק יום הולדת בשביל זה…

עוגה מעוצבת למבוגרים, מורה לוח שרשרת וקלפים | דורית יחיאל, העוגה והסוכריה

עיצב לוח מורה, קלפים ושרשרת חרוזים מקרוב

למבוגרים יש הרבה יותר סיבות לחגיגות כשהם גדולים מאשר ילדים וממש לא צריכים לחכות רק ליום הולדת שיש אותה רק פעם בשנה בשביל ליהנות ממסיבה וכמובן מהעוגה. כל סיבה היא סיבה טובה למסיבה וחגיגה, לארוחה טעימה, למתנות, להפקה של אירוע וכמובן לעוגה מעוצבת.

בין אם מדובר בלידה (כן, גם להורה צריך לחגוג את העובדה שהוא הפך להורה במיוחד אם מדובר בפעם הראשונה ולא רק לתינוק עצמו!), הוצאת רישיון, תפקיד חדש בעבודה, הקמת עסק, קניית בית, הצעת אירוסין, נישואין, חגיגת יום נישואין בייחוד כאשר מדובר בתקופת זמן ארוכה במיוחד, אלא רק חלק מהסיבות לחגוג מסיבה למבוגרים ואלו רק חלק מהסיבות להפיק ולהשיק אירוע גדול ומושקע.

עם זאת, חשוב לזכור שמבוגרים יכולים אולי להתנהג כמו ילדים לפעמים אבל כאשר מדובר בעוגות מעוצבות למבוגרים הן יכולות וגם צריכות להיות קצת שונות משל ילדים .

כמו מה למשל?

✔️ אפשר להוסיף להן אלכוהול!

✔️ אפשר לעצב אותן עם מוטיב שלא מתאים לילדים או שילדים לא יבינו…..

✔️ אפשר להכין עוגה מעוצבת משוקולד מריר ובטעמים שילדים פחות אוהבים ופחות מתחברים אליהם ובמקביל אפשר להשתמש בפחות סוכר, סוכריות, ובצק סוכר שמתאים בעיקר לילדים ופחות למבוגרים.

✔️ אפשר ורצוי להשקיע בטיב ואיכות העוגה ובעיצוב שלה אבל לוותר על עיצובים כמו בצק סוכר וכדומה שהם בעיקר בשביל הנראות אבל פחות לאכילה בטח לא כשאין ילדים בסביבה…

✔️ אפשר להשקיע בחומרים איכותיים ויקרים כי מבוגרים בטוח יעריכו יותר… או אפילו לשלב מוצרים שילדים לא אוהבים בכלל בגלל הטעם החזר שלהם או האיסור שלהם לאכול אותם כמו לדוגמא מרציפן וסוגים שונים של אגוזים.

✔️ אפשר לאפות אותה בחומרים שמהווים תחליף לסוכר ואפילו בריאים יותר

✔️ אפשר להיות מקוריים ולעצב את העוגה מפירות או לשלב פירות בעוגה עצמה, לעצב עוגת מספרים לפי הגיל של החוגג או השנים של יום הנישואין שמציינים ועוד…

דורית יחיאל – פיסול ועיצוב עוגות בצק סוכר במיוחד למבוגרים 052-2245922

×