דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

סדנאות בצק סוכר עם הנכדים

כשסבתא שיחקה בסוכר.. !

סדנאות עיצוב עוגות בבצק סוכר עם הנכדים

עיצוב בבצק סוכר מוציא מתוכנו את הילדים שבנו, ומחבר בנינו ממקום של שמחה, יצירה והמון קלילות ולכן מהווה פתרון מעולה לפעילות משותפת של סבתא ונכד/ה.

הסדנה הינה זמן איכות משותף בו יוצרים ומעצבים יחד עוגה בבצק סוכר על כל פרטיה משלב הרעיון ובחירת הדמות ועד התוצר הסופי המרשים.

תוך כדי העבודה, הפיסול והיצירה, נוצר שיח מקרב, עולים זיכרונות, סבתא משתפת מעולמה ומניסיונה הקשר האישי מתחזק והנכד/ה זוכים לחוות אותה מזווית אחרת ומרגשת.

סדנאות בצק סוכר יכולות להתאים כפעילות לנכדים שאוהבים וסקרנים לגבי עולם האפייה או כמתנה פרטית ליום ההולדת. 

רוצים לקבל פרטים נוספים?
לחצו על המספר, וצרו קשר עכשיו בטלפון: 052-2245922.

סדנת בצק סוכר: סבתא-אמא-נכבדה | דורית יחיאל

מחפשת פעילות מיוחדת לסבתא ונכדים? סדנת בצק סוכר!

כשאנחנו חושבים על איך נבלה זמן חופשה או חג עם הילדים, אנחנו חושבים על חופשה בבית מלון, אולי פיקניק בטבע או אפילו גלידה אחר הצהריים במרכז השכונתי. הרבה יותר קל למצוא פעילות משפחתית למשפחה הגרעינית.

אבל מה קורה כשאנחנו רוצים לארגן פעילות משפחתית שכוללת גם מבוגרים וגם ילדים עם טווח גדול של גילאים? התשובה ברורה, מתחילים להסתבך כי או שהכל תפוס או שעל כל פעילות שתציעו תמיד יהיה מישהו שיטיל וטו ויגיד אני לא רוצה להשתתף בזה.

אבל לפעילות שלנו אף אחד לא סירב כי סדנת בצק סוכר עם סבתא, עם סבא וגם עם הנכדים היא הנאה לכל המשפחה.

חיזוק הקשר הבין דורי בסדנת בצק סוכר

מה קורה בסדנת בצק סוכר?

המשתתפים מתכננים ביחד איך לקשט עוגה בבצק סוכר, באיזה צבעים ואילו דמויות להכין. הם יוכלו לבחור בין הכנת דמויות של אנשים, חיות או צורות מבצק סוכר בעזרת מכחולים, מערוכים וכלי חיתוך.

אבל קורים עוד על כך הרבה דברים במהלך המפגש ידיים נפגשות, חיוכים עולים על הפנים ותוך כדי לישה, גלגול, סימון וחיתוך סבתא מספרת על זיכרונות הילדות שלה. והילדים? גומעים כל מילה ומילה בשקיקה ואפילו משתפים בסיפורי בצק מצחיקים משלהם.

בסוף הסדנא סבא, סבתא והנכדים חוזרים הביתה לא רק עם עוגות מעוצבות מבצק סוכר אלא גם עם תחושת גאווה המשפחתית, תחושת שותפות וכמובן, תחושת אהבה ושמחה שמרחיבות את הלב.

סדנת בצק סוכר: סבתא-אמא-נכבדה | דורית יחיאל
סדנת בצק סוכר: סבתא-אמא-נכבדה | דורית יחיאל
סדנת בצק סוכר: סבתא-אמא-נכבדה | דורית יחיאל
סדנת בצק סוכר: סבתא-אמא-נכבדה | דורית יחיאל

קל וכיף לעצב עם בצק סוכר

אז מה כל כך כייפי ומהנה בבצק סוכר? כמובן, הרכות שלו והצבעוניות שלו. לסבא ולסבתא אין תמיד כח לרוץ אחרי הנכדים בגינה ולא תמיד מתחשק להם לשחק במשחק קופסא, לכן פעילות משותפת של ישיבה סביב שולחן והכנת עוגה מקושטת בבצק סוכר רך וצבעוני היא פעילות אידיאלית לבילוי משותף אחר הצהריים או בשישי בבוקר.

הרכות של בצק הסוכר מאפשרת ללוש אותו, למתוח אותו, לגלגל אותו ולעצב אותו בקלות ובמהירות. הצבעוניות שלו מאפשרת לנו לקשט עוגה בכל סגנון שרק נרצה, ממש כמו פלסטלינה בגן הילדים.

רוצים לקבל פרטים נוספים?
לחצו על המספר, וצרו קשר עכשיו בטלפון: 052-2245922.

    צרו קשר לפרטים והזמנות: 

    ×