דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

סדנת בצק סוכר לבת מצווה

כשאנחנו חושבים על מסיבת בת מצווה אנחנו חושבים על תכנון של חודשים ארוכים שכוללים חיפוש מקום (מסעדה או אולם), חיפוש שמלה (כי חייבים שמלה מסתובבת), חיפוש צלם, קייטרינג, לעשות בוק, לחפש עוגה מפוארת מבין האפשרויות הרבות שקיימות בשוק של עוגות בת מצווה מעוצבות והרשימה עוד ארוכה ארוכה. 

ככל שהיום הגדול מתקרב כך עולה ההתרגשות ובאירוע עצמו יש רעש, המולה ולא ממש שמים לב לכל האורחים, הגדולים והקטנים ולכן הורים רבים מחליטים לעשות הפרדה בין חגיגת בת מצווה לילדי הכיתה או לחברות הקרובות לבין חגיגת בת מצווה עם בני המשפחה והחברים. 

אם גם אתם בחרתם לחגוג את בת המצווה באירוע נפרד לחברות של כלת בת המצווה, אני שמחה להציע לכם את סדנת בצק סוכר לבת מצווה. 

הסדנה מתקיימת בסטודיו אינטימי בגן יבנה והיא מתאימה לקבוצה קטנה של בנות (עד 6 משתתפות בכל סדנה). בסדנה שלי אני שמה את כלת הבת מצווה במרכז והיא יכולה לחגוג וליהנות עם החברות הקרובות שלה בצורה שקטה, צבעונית ויצירתית. 

מה עושים בסדנת בצק סוכר לבת מצווה ?

קודם כל עושים כיף. הרבה כיף. אני וילדת הבת מצווה נחליט ביחד מה יהיה הנושא של המפגש: האם נקשט קאפקייס עם דמויות של בנות ים, חדי קרן או אולי מיניונים? בגלל שמאוד קל לעבוד עם בצק סוכר אפשר להכין ממנו כל דמות שכלת בת המצווה תרצה. כמובן, שאצטרך לדעת מראש מה הנושא הנבחר על מנת שאוכל להכין את החומרים הדרושים. העבודה בסטודיו משלבת יצירתיות, דימיון ומשחק ואני מהצד מלווה את הבנות ומדריכה בכל שלב ושלב של העבודה עם הבצק. 

כל אחת יכולה לעצב בבצק סוכר

בצק סוכר הוא כמו פלסטלינה ועדיין לא פגשתי ילד או ילדה שלא אוהבים ליצור בפלסטלינה. בצק הסוכר הוא חומר רך, קל לעיבוד ונעים למגע כך שכל אחת יכולה לעבוד איתו ואין שום צורך בידע קודם. בסיום הסדנה כל ילדה תחזור הביתה עם חיוך גדול ועם קאפקייק מעוטר בדמות שהיא בעצמה הכינה. 

מה צריך להביא לסדנת בצק סוכר?

ילדת הבת מצווה וחברותיה לא צריכות להביא כלום מלבד מצב רוח טוב והתרגשות. המטבח המאובזר בסטודיו שלי כבר מכיל את כל החומרים הנדרשים להכנת דמויות מבצק סוכר: מערוכים, בצקים בצבעים שונים, סינרים, צלחות, מכחולים, תוספות ועוד. במהלך הסדנה כל משתתפת תקבל ערכה אישית של כלי עובדה ליצירה ועיצוב בבצק סוכר והיא תעצב את הדמויות בהתאם לקצב שלה ולחוש היצירתי שלה. 

רוצים לרגש את הבת שלכם בחגיגת בת מצווה צבעונית, טעימה אך אינטימית? השאירו פרטים בטופס או צרו קשר בטלפון דורית יחיאל 052-2245922

×