דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

סדנת בצק סוכר – המתנה המושלמת לכל אירוע

כל הורה שאי פעם תכנן אירוע תמיד רצה שני דברים: דבר ראשון זה שהאורחים יהנו במשך כל האירוע והדבר השני שהוא רוצה זה שהאורחים יזכרו את האירוע עוד זמן רב אחרי שהוא נגמר.

כדי ליצור חווית אירוח בלתי נשכחת, הורים רבים משקיעים את מיטב זמנם ואת מיטב כספם במציאת מקום, בחירת עוגה מעוצבת ממגוון עוגות מעוצבות שניתן למצוא היום (אם מדובר ביום הולדת) וכמובן במציאת המפעיל המושלם שיעביר לאורחים פעילות מרתקת ומעניינת.

מסתבר שלמצוא פעילות שמתאימה לגדולים ולקטנים כאחד, זה לא דבר פשוט בכלל. הקטנים לא יכולים לשבת יותר מדי ואילו הגדולים לא יכולים לקפוץ ולהשתולל יותר מדי. הפתרון הטוב ביותר לפעילות שתתאים לקטנים ולגדולים הוא להזמין סדנת בצק סוכר מרתקת ומעניינת שמבטיחה הנאה לכל ילד ולכל מבוגר וזה מה שהופך אותה להיות המתנה המושלמת לכל אירוע.

למי מתאימה סדנת בצק סוכר?

סדנת בצק סוכר מתאימה לכל גיל כי בצק הסוכר הוא בצק שקל מאוד לעבוד איתו. הוא מאוד רך ומאוד צבעוני ומזכיר פלסטלינה במרקם שלו. העבודה איתו אינה דורשת מאמץ גדול כך שגם סבא וסבתא יכולים לקחת חלק בפעילות וליהנות עם שאר בני המשפחה בסדנת בצק סוכר עם הילדים ולא רק להסתכל מהצד.

תוכלו להזמין סדנת  בצק סוכר לכל מיני אירועים ומפגשים חברתיים ולא רק ליום הולדת: יום גיבוש בעבודה, ערב של חברות, מסיבת רווקות, מסיבת סיום בגן – כל אחד יהנה לעבוד וליצור בסדנת בצק סוכר צבעונית ומתוקה במיוחד.

מה עושים בסדנת בצק סוכר?

קודם כל ולפני הכל נהנים ואפילו נהנים מאוד. המשתתפים בסדנה מקבלים ערכת פיסול בבצק סוכר הכוללת מקלות גילוף, חותכנים, מערוך, מכחולים וכמובן בצק סוכר בצבעים שונים. יחד עם המדריכה המשתתפים מכינים דמות מבצק סוכר כמו אלזה, בת ים, חד קרן, חיפושית ועוד.
אך מלבד היצירה בבצק סוכר מתרחשים בסדנה עוד הרבה דברים: ידיים נפגשות, צחוקים מתגלגלים מתפזרים אל חלל החדר ותוך כדי לישה, סימון וחיתוך נוצרת שיחה שהופכת את האירוע לחוויה משפחתית או חברתית.

זוכרים שאמרנו שסדנת בצק סוכר היא המתנה המושלמת לכל אירוע? לא טעינו כי בסוף הסדנא כל המשתתפים מגדול ועד קטן חוזרים הביתה לא רק עם עוגה מקושטת בבצק סוכר אלא גם עם תחושת גאווה המשפחתית, תחושת שותפות וכמובן, תחושת אהבה ושמחה שמרחיבות את הלב.

לסיכום, אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת, אירוע משפחתי או סתם ערב של כיף ואתם מחפשים פעילות מהנה וצבעונית שתתאים גם לגדולים וגם לקטנה מוטב שתזמינו סדנת בצק סוכר – המתנה המושלמת לכל אירוע!

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על: סדנת בצק סוכר לבת מצווה.

לצפייה במגוון עוגות שעיצבתי ולהזמנה לחצו על – עוגות מעוצבות לאירועים

×