דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגת בר מצווה בהתאמה אישית – איך לבחור את העיצוב המנצח לעוגת בר המצווה של ילדיכם

בר מצווה הוא טקס מרגש ומיוחד שמראה לנו ההורים כמה הבנים שלנו בגרו וגדלו. הורים רבים בוחרים לציין את טקס ההתבגרות בעלייה לתורה בבית הכנסת השכונתי או בכותל וכמובן גם לחגוג, לשמוח ולרקוד באירוע גדול למשפחה ולחברים.

במהלך קריאת הדרשה בבית הכנסת או בכותל נהוג להשליך על חתן בר המצווה סוכריות וממתקים, אך בשנים האחרונות נוסף מנהג חדש והוא הזמנת עוגת בר מצווה בהתאמה אישית.

מהי עוגת בר מצווה בהתאמה אישית?

עוגה בהתאמה אישית היא עוגה שמכינים במיוחד לאירוע שלכם. בניגוד לקונדיטוריה או מאפייה אחרת בה אתם בוחרים מהויטרינה עוגה כקינוח, כשאתם מזמינים עוגת בר מצווה בהתאמה אישית את בוחרים את כל המרכיבים לפי טעמכם או טעמו של חתן הבר מצווה.

איך זה עובד? אתם ביחד עם הבן שלכם, חתן בר המצווה, תחליטו יחד איזה סוג עוגה יכינו עבורכם לאירוע (לא כולם אוהבים עוגת שוקולד), איזה קרם יהיה בתוכה (וניל, תות, מסקרפונה), האם יהיו בה פירות בין השכבות, איזה קרם ימרחו על העוגה מבחוץ, איזה צבעים יהיו לעוגה ואיזו צורה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות.

איך תבחרו עוגת בר מצווה בהתאמה אישית?

כשתגיעו לשלב בחירת עוגת בר מצווה עם עיצוב מנצח תצטרכו לשים לב לשלושה דברים חשובים:

גודל העוגה ביחס לכמות האורחים – גודל העוגה צריך להיות תואם למספר האנשים שיוזמנו לחגיגה. הרי לא תרצו שהעוגה תגמר לפני שכולם טעמו ממנו. חשוב לוודא מה גודל העוגה לפני שאתם מקבלים אותה, כדי למנוע הפתעות לא נעימות.

עיצוב העוגה – תוכלו לבחור בין עוגה עם קרם ופרחים או עוגה בצורת ספר תורה ותפילין. אפשרויות העיצוב של העוגה הן רבות והכל תלוי בחתן בר המצווה ובכם ההורים. תוכלו גם לבחור בעיצוב עוגת בר מצווה שאינו קשור לאירוע בכלל אלא דווקא בעוגה הקשורה לאחד מהתחביבים של בנכם למשל עוגת כדורגל או עוגת לגו.

עוגה עם הפתעה בתוכה – תוכלו לשלב בעוגת בר המצווה בהתאמה אישית גם הפתעה שתתגלה לחתן בר המצווה ולאורחים כאשר יחתכו את העוגה בפעם הראשונה. ההפתעה יכולה להיות קרם שנשפך או ממתקים וסוכריות ואפילו שכבות צבעוניות של קרם, הכל תלוי בכם.

אם אתם לא יודעים איך לבחור עוגת בר מצווה מעוצבת לבן שלכם או מוצאים את עצמכם מבולבלים מבין כל האפשרויות, נשמח לעזור לכם לבחור עיצוב מבין שלל האפשרויות הקיימות של עוגות מעוצבות או לעצב עבורכם עוגת בר מצווה בהתאמה אישית, כזו שתשאיר לכולם טעם של עוד.

לקריאה נוספת: עיצוב ופינוק בעוגה אחת – עוגות מעוצבות למבוגרים.

לצפייה בעוגות יוקרה מעוצבות לחצו כאן, או חייגו להזמנות 052-2245922

×