דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות יום הולדת לבנות – הטרנדים חמים לשנת 2021

בחרתם מפעיל ומקום, בחרתם שמלה וחילקתם הזמנות, אבל מה עם עוגה? כולם הרי יודעים שאין חגיגה בלי עוגה כי עוגת יום הולדת היא הגראנד פינלה של כל אירוע. האורחים וגם כלת יום ההולדת תמיד יחכו בהתרגשות לראות ולטעום מעוגת יום ההולדת.

רב האנשים שמזמינים עוגות יום הולדת או עוגות בת מצווה עדיין שומרים אמונים לטעם המסורתי של שוקולד או עוגת וניל בשילוב קרם וניל מתוק המכיל בתוכו שברי עוגיות או ממתקים.

אבל כשזה מגיע לנראות החיצונית, מתחילה הבעיה האמיתית כי מאוד קשה לבחור מבין שלל הסגנונות הקיימים היום של עוגות מעוצבות לבנות כך שתהיה עוגה בעיצוב אחד כשיש כל כך הרבה רעיונות, עיצוב וסגנונות. תוכלו לבחור בין עוגה עם קומה אחת או עם כמה קומות, מה שחשוב הוא לבחור בגודל העוגה שמתאים למספר האורחים. הרי לא תרצו שהעוגה תגמר לפני שכולם יספיקו לטעום ממנה.

כדי להקל על בחירת עוגות מעוצבות לבנות ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לפי הטרנדים החמים של שנת 2021:

עוגת יום הולדת עם פרחים – עוגה המקושטת בפרחים משני סוגים: פרחים למאכל (פרחים אמיתיים כמו אמנון ותמר או פרחים שעשויים מבצק סוכר) ופרחים שאינם למאכל (פרחים אמיתיים או פרחים מפלסטיק). כמובן שמחירם של הפרחים למאכל גבוה יותר, אך הם מעניקים לעוגה מראה מרשים וצבעוני יותר.

עוגת יום הולדת חשופה – עוגה שנמרחה בקרם, אך הוא לא מסתיר את העוגה בשלמותה. לדוגמא, נכין עוגת שוקולד ונמרח מעליה קרם וניל. הקרם יכסה את העוגה בחלקים מסוימים ובחלקים אחרים יבצבץ מתחתיו צבע החום של עוגת השוקולד.

עוגת יום הולדת עם פנינים – עוגה המקושטת בפנינים אכילות בגדלים ובצבעים שונים. הפנינים לרב מונחות על חלקה העליון של העוגה או מסודרות כמפל בין שתי הקומות של העוגה. במידה ואתם מגישים את העוגה לילדים קטנים, חשוב שתשגיחו עליהם או שתחתכו להם חתיכת עוגה ללא קישוטים.

עוגת יום הולדת עם טפטופים עם מקרונים או דונאטס – בעוגה כזו החלק העליון של העוגה צבוע בקרם צבעוני ושונה מקרם שנמרח על החלק התחתון שלה. הקרם העליון הצבעוני מטפטף באורכים שונים על החלק התחתון ויוצר שילוב של שני הצבעים. על העוגה למעלה ומסביבה משלבים מקרונים או דונאטס צבעוניים. התוצאה הסופית היא עוגה מרשימה וממתקית במיוחד.

עוגות יום הולדת אישיות – מדובר למעשה בשלל עוגות מעוצבות כמספר האורחים, כך שבמקום לחתוך את העוגה לכל האורחים, מכינים לכל אחד מהם עוגה אישית. אפשר לקשט אותה בפרי או הדפסה על נייר אכיל. היתרון של עודה אישית הוא שלא צריך להקדיש זמן לחיתוך של העוגה, פשוט ניגשים ולוקחים.

להזמנת עוגות בקרו בגלריית עוגות מעוצבות לאירועים וצרו קשר לקבלת פרטים נוספים. דורית יחיאל –  052-2245922

×