דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות יום הולדת (עגול) לגברים ונשים

ממש כמו ילדים, גם מבוגרים אוהבים לחגוג יום הולדת. ואם מדובר ביום הולדת עגול 30,40,50,60,70 אז בכלל מדובר בסיבה למסיבה והחגיגה גדולה. 

ומה רוצים ביום הולדת עגול?

מלבד בריאות, אושר, פרנסה טובה וערב מהנה עם חברים ומשפחה.. נכון, רוצים לחגוג עם עוגה מעוצבת שתרשים את כל האורחים ותשאיר זיכרון מתוק עד השנה הבאה.

אז איך אפשר להפתיע את אמא? איך אפשר לרגש את אבא? איזו עוגה מתאימה לבוס? ואיזו עוגה כדאי לקנות לחמות?

את כל הרעיונות לעוגות מעוצבות למבוגרים תקבלו ממש כאן וזה בכלל לא משנה אם מדובר בעוגת יום הולדת לגבר או עוגת יום הולדת לאשה.

הרעיונות האלה מתאימים לכל אירוע ולכל גיל – איזה כיף!

עוגה מעוצבת לאירוע עבור חובבי ספורט 

אפשר להזמין עוגה מעוצבת לחגיגת יום הולדת 40 בצורת כדורגל, כדורסל, נעלי ספורט, אופניים ועוד הרבה רעיונות הקשורים לספורט. אפשר לבחור בספורט שבו עוסקים "ילדי" היום הולדת או בקבוצת הספורט שהוא אוהדים. למשל, לאוהדי מכבי חיפה בכדורגל, אפשר להזמין עוגה מעוצבת בצבעים ירוק, שחור ולבן.

עוגה מעוצבת לאירוע עבור חובבי השיפוצים

למה לא להזמין עוגת יום הולדת 50 בצורת חגורת עבודה עם מברג, פטיש, סרט מדידה כשבצד מונחת לה קסדת ראש? היום אפשר להזמין עוגה שלא נראית בכלל כמו עוגה אלא כמו משהו אחר לחלוטין. 

פיסול לעוגה מעוצבת של מהנדס בניין

עוגה מעוצבת לאירוע עבור חובבי אוכל ובישול

עוגת יום הולדת 60 מעוצבת לגבר או עוגת יום הולדת לאשה יכולה להיות דווקא עוגה של אוכל אחר. למשל, סיר בישול מלא בקוסקוס, סינר אפיה עם הכיתוב – "המטבח של אבא" או "הבישולים של סבתא", עוגה בצורת המבורגר אם חוגגים לאדם שאוהב המבורגר. נראה לי שהבנתם את הרעיון.

סדנת בצק סוכר | קערת סלט מקרוב

עוגה מעוצבת לאירוע עבור חובבי טיולים

לא משנה הגיל אם אתם חובבי טיולים בטח יש לכם סיפורים מעניינים על מקומות שונים בהם טיילתם בארץ ובעולם. את החוויות האלה תוכלו להפוך לעוגות מעוצבות למבוגרים בצורת מזוודה, דרכון, תרמיל גב ועוד, או להזמין עוגות יום הולדת 70 מעוצבות למבוגרים עם תמונות של מקומות בעולם כמו מגדל אייפל, הביג בן בלונדון או פסל החירות בניו יורק.  

עוגה לחובבת טיולים מקרוב

עוגה מעוצבת לאירוע עם תמונה אישית 

נכון, לרב משתמשים בתמונה אישית לעוגות מעוצבות לילדים. אבל מי אמר שמבוגרים לא יכולים גם? למשל, עבור אדם שאוהב לקרוא ספרים אפשר להכין עוגה מעוצבת בצורת ספר פתוח כשעל אחד מהדפים תהיה תמונה של האדם החוגג ועל הדף השני תהיה כתובה הברכה.

 

עוגת יום הולדת 70 למבוגרים, עוגת בצק סוכר בצורת אלבום, ספר עם דמות של וונדרוומן Wonder Woman - דורית יחיאל, עיצוב עוגות

לפרטים והזמנת עוגה מעוצבת ייחודית לכם

חייגו אלי: 052-2245922

דורית יחיאל - הסוכריה והעוגה

    צרו קשר לפרטים והזמנות: 

    ×