דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות להצעת נישואין

עוגה להצעת נישואין, עוגת יום הולדת למבוגרים, מעוצבות בצק סוכר | הסוכריה והעוגה - דורית יחיאל

עוגה לאירוע הצעת נישואין

מה הדרך בה אתם הצעתם נישואין לחברה שלכם? מה הדרך הכי מקורית ששמעתם להצעת נישואין? יש מי שמציע נישואין בעת טיסה, יש מי שעושה את זה ביאכטה, אחרים עושים את זה על ראש ההר אחרי שעות של טיפוס ויש את הגברים הרומנטיים שמכינים ארוחת ערב, בין אם בחוף הים, מסעדה או בבית, ואז הם שולפים את הטבעת במטרה להציע נישואין לחברה שלהם, בתקווה שזו תגיד כן מבלי להסס.

אך יש גברים שהולכים על אופציות אחרות, אופציות שייראו קצת יותר מתונות אולי, אך האמת שהן לא פחות רומנטיות ומיוחדות מהאופציות שתיארנו תחילה. אנחנו מתכוונים לאופציה של עוגות להצעת נישואין.

חשוב לומר, הגבר לא צריך לאפות את העוגה, למרות שהאישה מאוד תשמח שכך הוא ייעשה ואם הגבר יודע לאפות ולבשל, אז הוא בהחלט יכול לנסות.

הרעיון הוא אחר. הגבר רוכש עוגת בצק סוכר מעוצבת, עוגה יוקרתית ומעוצבת, כשעליה יש עיצובים שקשורים להצעות נישואין, מעל העוגה יש סממנים שונים שמלמדים על ההצעה. זו יכולה להיות טבעת נישואין, אלה יכולים להיות דמויות של חתן וכלה שעומדים מתחת לחופה, אולי אפילו עיצוב של בית קטן סמל למה שהגבר רוצה להציע לאישה, לבנות ביחד בית ולהקים משפחה. מי שחושש שהעיצוב לא יספיק או לא יהיה ברור מדי, הרי שהוא יכול פשוט לכתוב משפט שמלמד על ההצעה, בין אם זו ההצעה עצמה או כל משפט אחר.

בין עוגות להצעת נישואין לעוגות אחרות

עוגות בצק סוכר, עוגות מעוצבות שמיועדות להצעת נישואין, על פניו, אינן שונות מהותית מעוגות ימי הולדת או עוגות לאירועים מיוחדים.

ההבדל טמון בשלושה דברים;

  • ראשית, סוג העיצוב הוא שונה כמובן,
  • שנית, עוגות יום הולדת או עוגות מעוצבות לאירועים אחרים, מלמדים על אירוע סגור, כלומר העוגות לא אמורות לענות על שאלה, פה מטרת העוגה היא לא רק להתפעל ממנה או לאכול אותה, אלא גם היא מעלה שאלה שצריך לענות עליה…
  • שלוש, עוגות להצעת נישואין מכילות בדרך כלל אלמנטים יותר פרטיים, בכלל העיצוב שלה צריך להיות הרבה יותר פרטי ונקודתי, פחות עיצוב כללי, כמו שמוכר לנו מעוגות יום הולדת, אשר לא פעם משתמשים בדגמים דומים למגוון רחב של ימי הולדת.

אחרי שלמדנו מה אפשר לעצב על גבי עוגות הצעת נישואין ולמה הן שונות מעוגות מעוצבות רגילות, צריך לומר, את העוגה צריך לרכוש אך ורק במקומות שמתמחים, הן בהכנת העוגה והן בעיצובה, מקומות בהם אפשר ליהנות מקטלוג עשיר של סוגי עוגות וכן מיצירתיות בכל מה שקשור לעיצוב העוגה.

כך תוכלו לרכוש עוגה שתעזור לכם לעשות את העבודה הקשה של שאלת השאלות, אחרי שתרכוש עוגה יוקרתית להצעת נישואין, יהיה מאוד קשה לענות לכם בשלילה.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב תגובה.

×