דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות מעוצבות גם לאירועים מיוחדים – לא רק לימי הולדת!

כל עוד יש סיבה לחגוג למה לא להשקיע בעוגה מעוצבת? נהוג לחשוב שעוגות מעוצבות מתאימות בעיקר לימי הולדת עבור הילדים, אך באופן מפתיע עוגה מעוצבת יכולה להתאים לאירועים נוספים.

סוגי אירועים מיוחדים שמתאימים לעוגות מעוצבות:

מסיבת רווקות

מסיבות רווקות מאופיינות לרוב בעיצוב של קונצפט מסוים, כמו מסיבות רווקות בסגנון הוואי, או פלמינגו. שימוש בעוגה מעוצבת בהתאם לקונספט תחזק אותו ותהפוך את האירוע למיוחד עוד יותר.

יום הולדת של אבא/אמא

למה להתפשר על עוגת שוקולד סטנדרטית שאפשר להפתיע את אמא או את אבא בעוגה מעוצבת. לבחירה בעיצוב העוגה ליום הולדת של אבא ואמא יש חשיבות רגשית, מכיוון ואפשר לבחור בעיצוב שיזכיר רגע משפחתי מצחיק, סדרה ישנה שאמא אהבה או אפילו בצורה של הכורסא של אבא.

הצעת נישואין

עוגות חתונה זה דבר מוכר, אבל מה לגבי עוגות להצעת נישואין? אתם יכולים להפתיע את בת זוגתכן באמצעות עוגה בצורת טבעת או בקבוק יין כדי להנציח את הרגע המרגש הזה בו החלטתם להתארס.

חגים

עוגה מעוצבת מותאמת לחג מוסיפה הרבה למהות שלו, היא מיוחדת ומחזקת את הסיבה שבגללה התכנסתם. העיצוב יכול להיות בצורה של אפיין החג כגון עוגה בצורת סופגנייה, מצה או סוכה וכו.

פתיחת עסק חדש

פתיחת עסק חדש זה סיבה טובה לחגיגה, ועוגה מעוצבת מתאימה בדיוק לזה. ניתן לבחור בעוגה מעוצבת בצורה של נושא העסק למשל בצורה של לק כאשר מדובר על פתיחת עסק ללק ג'ל למשל או בצורה של חוזה. הכל תלוי בבחירה שלכם.

מפגש פסגה בין חברים

כאשר לא פוגשים את החברים מהבית ספר או הצבא הרבה שנים, מפגש האיחוד חייב להיות מיוחד! עוגה מעוצבת יכולה להיות בצורה של בדיחה משותפת, סדרה שכולכם אהבתם, תחביב שחיבר בינכם וכו.

סיום מסלול בצבא

סיום טירונות, סיום מסלול בצבא, או סיום קורס קצינים כל אלה הם סיבות להנציח את הרגע באמצעות עוגה מעוצבת שתדגיש את מהות האירוע. ניתן לבחור עוגות מעוצבות בצורה של כומתה, נעלים, דרגות וכו'

סיום תואר

אין כמו לתעד את רגע קבלת התואר, וסיום הלימודים בעוגה. אפשר לבחור עיצוב של עוגה בצורה של כובע סיום תואר, או בצורה של משהו שמאפיין את התואר, כמו למשל כובע של מהנדסים, פטיש בית משפט, מזרק של בית חולים וכו.

לסיכום,

עוגות מתאימות לא רק לימי הולדת של קטנטנים, וניתן להזמין עוגות מעוצבות לאירועים מיוחדים. האפשרות של לבחור את הצורה המתאימה ביותר לאירוע מוסיפה ייחודיות ומדגישה הרבה מחשבה. חשוב לציין שניתן לעצב כל צורה של עוגה, הכל תלוי בפרי דמיונם של המזמינים.

אז אם אתם בקרוב חוגגים, תזכרו שאתם יכולים להזמין עוגה מעוצבת שבקלות גונבת את כל ההצגה.

לקריאה נוספת: איך לתכנן יום הולדת עם קונצפט

 

×