דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

על היתרונות של עוגות מעוצבות לבת מצווה

אם פעם היינו מזמינים עוגה מעוצבת רק לחגיגות החתונה שלנו הרי שהיום גם באירועים אחרים כמו אירועי בר ובת מצווה אנחנו רוצים שתהיה לנו עוגה מעוצבת. יש הרבה יתרונות של עוגות מעוצבות לבת מצווה.

עוגות אלו הן עוגות יפות מאוד ואסתטיות והן גם מאוד טעימות. כאשר אנחנו מארגנים אירוע יוקרתי כמו בת מצווה היוקרה של האירוע נמצאת בפרטים הקטנים. ככל שנשקיע יותר בפרטים הקטנים של האירוע כך הוא יהיה יותר משמח ויותר איכותי.

אנחנו יכולים למשל לבחור לאירוע של הבת שלנו עוגה מעוצבת של נסיכה או בצורה של פיות או של סוסים אפילו – הכול תלוי ברצון ובדמיון שלנו.

על הייחוד של עוגות מעוצבות בבצק סוכר

עוגות מעוצבות הן עוגות ייחודיות מאוד, במיוחד אם הן מעוצבות בבצק סוכר. לעוגות שהעיצוב שלהן נעשה בבצק סוכר יש הרבה מאוד יתרונות. היתרונות המרכזיים שלהן הם:
– עוגות אלו נראות טוב יותר
– העיצוב של עוגות אלו מחזיק מעמד לאורך כל האירוע
– ניתן לעצב מבצק סוכר כל דימוי
– בצק הסוכר לא רק יפה אלא גם טעים מאוד

כאשר אנחנו מתלבטים איזה עוגה מעוצבת כדאי לנו להזמין לאירוע שלנו, כדאי לנו להזמין עוגה מעוצבת בהתאמה אישית לפי התכנון והרצון האישי שלנו. קונדיטורית מומחית תוכל לעצב לנו עוגה מותאמת אישית מבצק סוכר כך שנאהב אותה מאוד.

למה מומלץ להשקיע בעיצוב עוגות מבצק סוכר?

אז למה בעצם מומלץ להשקיע בעיצוב של עוגות מבצק סוכר? עוגות מעוצבות לבת מצווה יכולות להיות עוגות בגדלים ועיצובים שונים. ככל שהעיצוב של העוגה עדין ומורכב יותר כך אנחנו צריכים להשקיע יותר באיכות החומרים מהם העוגה עשויה.

בחירה בחומר של בצק סוכר לעיצוב העוגה שלנו היא בחירה איכותית מאוד כי חומר זה הוא חומר שנוח מאוד לעבוד אתו. את בצק הסוכר נוכל לצבוע בצבעי מאכל שונים ונוכל גם לעטר אותו עם סוכריות או עם שוקולד.

איזה עיצובים אפשר לעשות לעוגות מבצק סוכר?

אז איזה עיצובים אפשר לעשות לעוגות מבצק סוכר? עוגות מעוצבות מבצק סוכר יכולות להיות עוגות במגוון עיצובים. למעשה כמעט כל רעיון עיצוב שיש לנו לעיצוב של עוגה ניתן לביצוע בעזרת שימוש בבצק סוכר.

יש אנשים שבוחרים לעצב את עוגת בת המצווה של הבת שלהם עם פסל בדמותה העשוי מבצק סוכר. אנשים אחרים בוחרים לעצב את העוגה עם דימוי של כל המשפחה או עם דימוי אישי פחות של שקיעה על חוף או של פרחים פורחים.

לפני שאנחנו מחליטים איזה עיצוב יהיה לעוגה אנחנו צריכים להעלות רעיונות שונים ולבחור את הרעיון שהכי מתאים והכי מצא חן בעינינו. מומלץ גם לנסות לאפות עוגה אחת לדוגמא לפני האירוע בשביל שנראה איך העיצוב נראה.

×