דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות מעוצבות לחגיגת ברית או בריתה

בשעה טובה חזרתם הביתה עם תינוק או תינוקת קטנים מתוקים והתחלתם לתכנן את הברית או הבריתה. בין אם החלטתם על אירוע של צהריים או ערב, בין אם החלטתם על אירוע הגשה או בופה, אתם תירצו לשמח את האורחים באירוע שלכן עם עוגה מעוצבת שהיא גם מרשימה וגם טעימה.

ולמה לבחור בעוגה מעוצבת לברית או לבריתה? כי האורחים תמיד זוכרים איך היה האוכל באירוע ובמיוחד איך היתה העוגה. הרבה הורים גם צעירים וגם מנוסים רוצים שאת האירוע שלהם יזכרו לטובה ולכן הם משקיעים זמן ומחשבה בבחירת הקינוח המושלם.

גונבת את ההצגה – עוגה מעוצבת לברית או בריתה

כל מי שאי פעם השתתף באירוע ברית או בריתה יודע שאחרי הטקס והברכות, כולם מחכים ללכת הביתה אבל רק אחרי שאוכלים מהקינוחים. הרי בכל אירוע העוגה היא זו שגונבת את ההצגה ושווה את ליבם של האורחים.

אם בעבר היה נהוג להגיש לאורחים באירוע הברית או הבריתה כמה עוגיות או צלחת עם מבחר מפירות העונה, הרי שהיום ההורים הנרגשים רוצים להעניק לאורחים שלהם סיום מתוק במיוחד עם עוגה מעוצבת. כדי שהעוגה שלכם תהיה הגראנד פינלה של האירוע חשוב לשים לב למספר דגשים:

בחירת טעמים – יש מגוון רחב של טעמים מהם תוכלו לבחור ואל הטעמים המוכרים והקלאסיים של עוגת שוקולד, עוגת וניל או עוגת תפוזים עם קרם נוספו מבחר טעמים חדשים כמו עוגת גבינה, עוגת ריבת חלב, עוגות מוס, עוגות פירות ועוד.

צורת העוגה – כיום ניתן להכין עוגות מעוצבות לאירועים מיוחדים כמו במקרה של ברית או בריתה במגוון צורות. בעזרת בצק סוכר אפשר לעצב עוגות בצק סוכר בכל צורה שרוצים החל מסלסלה עם חיתולים, בקבוק ומוצץ ועד עוגה בצורת תינוק ישן בעגלה. אם אתם לא מעוניינים להזמין עוגה מעוצבת עם קישוט מבצק סוכר, תוכלו להזמין עוגה מכמה קומות בשילוב פרחים אכילים, מספרים ושמות.

מגבלות בריאותיות – כשמתכננים אירוע ברית או בריתה חשוב לזכור כי בין האורחים יהיו אנשים בעלי מגבלות רפואיות שונות, אלרגיות שונות ואף דעות שונות. ככל שמספר האורחים יהיה גדול יותר כך גדל הסיכוי שתצטרכו להגיש לאורחים עוגה ללא אגוזים, או ללא סוכר או ללא גלוטן. כמובן שלא תוכלו לקלוע לטעמם של כל האורחים וגם לא תצליחו לספק את רצונם, אך תוכלו לעשות את הכי טוב שאתם יכולים ולוודא שאין אלרגיות מסכנות חיים. הרי לא תרצו שהאירוע יסתיים בביקור בבית החולים.

לסיכום, אם אתם מתכננים אירוע ברית או בריתה ואתם רוצים לשמח את האורחים עם קינוח מיוחד, כדאי שתזמינו עבורכם עוגה מעוצבת.

ועוד המלצה לסיום! לאירוע ברית או בריתה בעיקר אם הוא נערך בצהרים, מגיעים האורחים גם עם ילדים. לכן אם תרצו להנעים את זמנם של האורחים ניתן לשלב באירוע סדנת בצק סוכר לכל המשפחה.

להזמנת עוגות מעוצבות בהתאמה אישית או סדנת בצק סוכר, ניתן ליצור איתי קשר! דורית יחיאל – 052-2245922

לקריאה נוספת: עיצוב ופינוק בעוגה אחת – עוגות מעוצבות למבוגרים.

×