דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות מעוצבות למבוגרים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים חוגגים אירועים עם עוגות מפוארות הכוללות עיצוב מקורי ומיוחד. בין אם מדובר בעוגה למסיבת גיוס, עוגה לחתונה או עוגה ליום הולדת 50. יותר ויותר מבוגרים מבינים שאין אין אין חגיגה בלי עוגה ולא סתם עוגה אלא עוגה יפה, מרשימה וטעימה בעלת מראה שלא ישכח להרבה זמן. עוגות, כמו שניתן למצוא בגלריה שלי של עוגות יוקרה

50 זה ה-30 החדש 

אם בעבר גיל 50 היה נחשב כגיל מבוגר שהחגיגות שלו צויינו בארוחה במסעדה או ארוחת ערב ביתית עם חברים, הרי שכיום לחגוג את גיל 50 זו סיבה למסיבה ורב האנשים מארגנים מסיבה גדולה עם די ג'יי, אוכל משובח, אלכוהול וכמובן, חברים טובים והעוגה הופכת להיות הגראנד פינלה של האירוע. 

אז איך בוחרים עוגה מעוצבת לגיל 50?

הבחירה בעוגות מעוצבות למבוגרים מתחילה כמובן בטעם. מכיוון שרוצים שהעוגה תהיה טעימה לכל האורחים רב האנשים מזמינים עוגת שוקולד או עוגת תפוזים משולבת עם קרם בטעמים שונים: שוקולד, וניל, תות, ריבת חלב ועוד. 

אחרי שבחרתם טעם הגיע החלק הקשה – בחירת העיצוב. אם אתם מזמינים עוגת יום הולדת לגיל 50 לעצמכם תוכלו לשלב בה אלמנטים המאפיינים את החיים שלכם, אם אתם חובבי טיולים, תוכלו לעטר את העוגה עם נעלי הליכה מבצק סוכר או מפת שבילים. אם אתם אוהבים טיולים, תוכלו לשלב על העוגה עיטורים של מקומות מהעולם כמו הביג בן בלונדון, מגדל אייפל בפריז או מגדל פיזה באיטליה. 

אם אתם מזמינים עוגה בהפתעה לאדם מבוגר שחוגג 50, ההמלצה שלנו היא ללכת על בטוח ולהזמין עוגה עם המספר 50 ולהוסיף כיתוב כללי, למשל אוהבים אותך, אבא או אבא חוגג 50.

עיצוב הקישוטים, העיטורים והאותיות נעשה באמצעות בצק סוכר, חומר רך וצבעוני שדומה בצורתו לפלסטלינה. היות ובצק הסוכר קל לעיבוד ניתן ליצור בעזרתו עוגות מעוצבות באין ספור צורות ואלמנטים לקישוט עוגה ליום הולדת 50. 

אפקט הוואו

גם עוגות אפשר לשדרג כך שיהפכו להיות הדבר שכולם ידברו עליו בסוף האירוע. איך עושים את זה? על ידי בחירת עוגה מעוצבת בצורה לא שגרתית כמו עוגת יום הולדת בצורת מצלמה, עוגת יום הולדת בצורת תיק עם מוצרי איפור ואפילו עוגת יום הולדת בצורת אמבולנס.

תוכלו לבחור עוגה פשוטה רגילה, עיגול או ריבוע, אך לשלב בתוכה הפתעה. למה הכוונה? כאשר תחתכו את העוגה ישפכו ממנה סוכריות, ממתקים או תתגלה עוגה צבעונית שכל שכבה היא בצבע אחר. 

אין ספק שבחירת עוגה ליום הולדת 50 היא משימה לא פשוטה, אבל התוצאה בסוף…טעימה במיוחד. 

רוצים לבחור עוגה מקורית וייחודית ליום הולדת 50? צרו עימי קשר ואשמח לעזור לכם. 

×