דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

העוגות הכי שוות של 2022

מחפשים להפתיע את האורחים עם העוגה הכי שווה לשנת 2022? ברור! הרי כל מי שעורך אירוע רוצה שעל האירוע שלו תמיד יחמיאו ויגידו דברים טובים, גם אם הוא היה לפני כמה שנים.

אז איך הופכים אירוע משמח ב-2022 לחגיגה של ממש?

בעזרת עוגה מעוצבת שתשאיר לאורחים זיכרון מתוק וטעם של עוד. כשרוצים לבחור עוגה מעוצבת מגלים שיש יש כל כך הרבה טעמים, סוגים וסגנונות של עוגות מעוצבות שהופכים את הבחירה לקשה מאוד.

אם גם אתם מרגישים מבולבלים ולא יודעים מה לבחור - אל תדאגו! אני כאן כדי לעזור לכם לבחור את העוגה השווה ביותר (והטעימה ביותר) לשנת 2022.

אם אתם מחפשים עוגת בת מצווה, תוכלו לבחור באחת מהעוגות הבאות:

עוגת בת מצווה מעוצבת בצורת תיק איפור, טלפון נייד ואביזרים - דורית יחיאל

  • עוגת בת מצווה ממותגת – הילדה אוהבת מותגים? למה לא לעצב עבורה עוגה המשלבת את המותג האהוב עליה. זה יכול להיות מותג איפור, מותג אופנה, או מותג נעליים. 
  • עוגת בת מצווה עם שתי קומות – לכאורה זו נשמעת עוגה פשוטה כלפי חוץ, אבל בפנים? חגיגה שלמה של טעמים מתוקים. עוגת בת מצווה עם שתי קומות מאפשרת לנו להחביא בתוך העוגה ממתקים צבעוניים, מרשמלו ותאמינו או לא יש כאלה שאפילו מחביאים שם כסף במתנה לילדת הבת מצווה. 
  • עוגת בת מצווה שלא נראית כמו עוגה בכלל – היופי בעוגות מעוצבות הוא שניתן לשנות להן את הצורה. למה להכין עוגה עגולה או מרובעת אם אפשר להכין עוגת בת מצווה שנראית כמו טלפון נייד, מזוודה, המבורגר ואפילו ערימת ספרים. חפשו חפץ בעל משמעות לילדה והפכו אותו לעוגת בת מצווה טעימה ומרשימה, אין ספק שזה יפתיע גם אותה וגם את האורחים. 

לגלרייה המלאה של עוגות בת מצווה - לחצו כאן

אם אתם מחפשים עוגה מעוצבת למסיבת פרישה, תוכלו לבחור באחת מהעוגות הבאות:

עוגה בצורת מכונית יגואר | עוגות מעוצבות למבוגרים | דורית יחיאל - הסוכריה והעוגה

  • עוגה מעוצבת בצורת מספרים – עוגה מעוצבת העשויה מבצק שקדים, קרם, קישוטי פירות או ממתקים צבעוניים במיוחד. 
  • עוגה מעוצבת המשלבת אלמנטים מהתפקיד – אם האדם שפורש עסק במחשבים, תוכלו להזמין עבורו עוגה מעוצבת בצורת מחשב. אם האדם שפורש עסק בהוראה, תוכלו להזמין עבורו עוגה מעוצבת בצורת לוח כתיבה, גיר וערימת ספרים. בכל תפקיד או תחום עיסוק אפשר למצוא אלמנטים ייחודים לשלב בעיצוב העוגה. 
  • עוגה מעוצבת מקושטת – לא תמיד חייבים להפתיע בעיצובים גדולים, אפשר גם להפתיע ולרגש עם עיצובים פשוטים יותר כמו עוגה מעוצבת עם שתי קומות בקישוט פרחים או פנינים. 

לגלרייה המלאה של עוגות פרישה ויום הולדת למבוגרים - לחצו כאן

האמת היא שלא משנה אם אתם מחפשים עוגת בת מצווה, עוגה מעוצבת לקראת הגיוס, או עוגה מעוצבת עבור זוג שמתחתן, תמיד תוכלו לקבל השראה מכל אחד מהרעיונות שהצעתי לכם. 

לפרטים והזמנת עוגה מעוצבת ייחודית לכם

חייגו אלי: 052-2245922

דורית יחיאל - הסוכריה והעוגה

    צרו קשר לפרטים והזמנות: 

    ×