דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות מפוארות מבצק סוכר

הימים בהם דאגנו להכין לילדים שלנו או לקרובי משפחה אחרים שלנו עוגות שוקולד ליום הולדת או עוגה עם קרם רגיל לכל האירועים, אינם עוד. כיום בשביל להעניק להם עוגה יפה ומפוארת, יש לדאוג להכין לכבודם עוגות מפוארות מבצק סוכר.

כל מי שעקב בשנים האחרונות אחרי מדורי האוכל באינטרנט או מדורים שעסקו בקונדיטוריה, נחשף בוודאי לרעיון של עיצוב עוגות מבצק סוכר לאירועים, למרות שלא רק הורים מכינים עוגות שכאלה אלא גם בני ובנות זוג וכיום משתמשים בעוגות מפוארות גם לאירועים עסקים וכמעט לכל אירוע שחוגגים.

הרעיון של עוגות מעוצבות מבצק סוכר הוא מאוד פשוט, מדובר בעוגות רגילות וטעימות כמובן אשר מעליהן יש עיצוב מיוחד אשר מוכן באמצעות בצק סוכר. מדובר בעיצובים שיכולים לכלול דמויות מתוך סרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה, כוכבי תרבות, דמויות מסרטים מצוירים, סמלים של קבוצות כדורגל וכדורסל כמו עוגה מעוצבת של ברצלונה, סמלים של מכוניות, פיות, כוכבים, פרחים, פרפרים ולמעשה כל דבר. העיצוב מתבצע הן באמצעות כלים מסוימים שמאפשרים לעצב ולפסל את הבצק באופן מדויק או על פי הדמיון והניסיון.

באלו עוגות נשתמש כדי ליצור עוגות מפוארות מבצק סוכר

למעשה אפשר להשתמש בכל עוגה, כל עוד אין צורך לשים אותה במקום לח ויבש, שכן בצק סוכר לא יכול לעמוד בתנאים אלו. כמו כן יש לזכור שבצק סוכר חייב להיות מאוחסן במקום סגור ואטום שכן אסור שהוא יבוא במגע עם אוויר. כמו כן יש לזכור שבצק סוכר לא יכול לבוא במגע עם מים, וניתן לשמור אותו רק במשך מספר ימים ולא יותר מזה.

כפי שאפשר להבין ניתן להשתמש בעוגות בסיסיות אך ניתן לעשות גם בעוגת שוקולד, עוגת אגוזים וקינמון, ועוד מגוון עוגות שעונות על התנאים שציינו. בכל מקרה את החלק של העיצוב בבצק סוכר נשים על העוגה בסוף התהליך. מה שכן, אם מחליטים להכין עוגות מפוארות מבצק סוכר, יש לוודא שהעוגה לא מכילה מרכיבים שמסוכנים לילדים (אגוזים, בוטנים וכדומה).

כיצד מעצבים עוגות מפוארות בצורה חכמה

מאחר ויש לא מעט דוגמאות של עיצובים באמצעות בצק סוכר, הרי שהדרכים החכמות ביותר לעצב או להשתמש בעיצובים אלו הם, באמצעות אביזרים שונים, למשל נייר שקוף, שמאפשר ליצור קווי מתאר דומים כך שיהיה ניתן להשתמש בהם לצורך העיצוב. כמו כן ניתן להשתמש ביד הדמיון על מנת לעצב פרטים שונים. מה שחשוב הוא לשים לב שאכן העיצוב הוא מדויק ולא פוגע בעוגה.

על מנת ליהנות מעוגות מעוצבות ומפוארות מבצק סוכר, ההמלצה היא לשכור את שירותיה של מעצבת עוגות מקצועית אשר תוכל לעצב את העוגה כפי שאתם רוצים, ניתן להזמין אצלה עוגה בהזמנה אישית על פי עיצובים שונים או ניתן להזמין דוגמאות מוכנות של עוגות מפוארות לכל אירוע, או עוגות בעיצוב אישי.

×