דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגת בת מצווה בהזמנה אישית

עוגות לבת מצווה

עוגת בת מצווה מפוארת בהזמנה אישית, של מחליקה על קרח - דורית יחיאל

עוגת בת מצווה מפוארת -
מחליקה על קרח

מהרגע בו הסתיימו חגיגות יום הולדת 11 מתחילות ההכנות לקראת חגיגת הבת מצווה. אמנם יש עוד 365 ימים עד האירוע עצמו, אבל יש כל כך הרבה דברים לסגור לקראתו – לסגור אולם, לצלם בוק עם כמה לוקים אופנתיים, למצוא שמלה ולתכנן טיול בחו"ל עם המון שופינג. אבל התכנון החשוב ביותר הוא למצוא את עוגת הבת מצווה המושלמת. 

מסמר הערב

כן, ילדת הבת מצווה תהיה תמיד הכוכבת של הערב, אבל על תשומת הלב של האורחים מתחרה גם עוגת בת מצווה כי כמו ילדת הבת מצווה גם העוגה צריכה להיות מיוחדת ויפה, כזו שתשאיר לאורחים טעם טוב. 

עוגות יוקרה יפות באירועים הן מסמר הערב ומוקד להשתאות ופליאה מצד האורחים בעיקר אם הן מקוריות, שונות, מפתיעות וטעימות. תם עידן עוגות לב עם סוכריות שוקולד ודובדבנים שמעוטרים בתמונה של ילדת היום הולדת. כיום מעצבות עוגות (כן, יש מקצוע כזה) הופכות את העוגה למנה בפני עצמה. 

מעצבות עוגות יציעו לילדת הבת מצווה ולהורים מגוון רחב של סוגי עוגות החל מהסגנון, מהעיצוב, מהקרמים בטעמים לבחירה. הם יכינו לפי בקשתכם עוגה גדולה לאירוע רב משתתפים או עוגה קטנה לאירוע אינטימי, תוכלו להזמין עוגת קומות מעוטרת בפרחים מבצק סוכר או עוגת מספרים (שקדים) מעוטרת בשוקולדים ופירות העונה. 

ללא ספק, השמיים הם הגבול כשרוצים לבחור עוגת בת מצווה ולהפוך אותה. 

איך מעצבים עוגת בת מצווה?

עיצוב עוגה לבת מצווה מתחיל בפגישת היכרות בין הילדה, ההורים ומעצבת העוגות. במהלך הפגישה תציג המעצבת מספר סוגי עוגות לטעימה, כך תוכלו לבחור את סוג העוגה ואת הטעם האהוב עליכם.  לאחר מכן, תצטרכו לבחור איך לעצב את העוגה מבחינת צבעוניות וקישוטים. 

רב ההורים נותנים לילדת הבת מצווה להחליט על עיצוב עוגת הבת מצווה כי אחרי הכל מדובר באירוע שלה. רב הסיכויים שלפגישה הזו היא תגיע מוכנה מראש עם כמה תמונות של עוגות שהיא אהבה שמורות בטלפון הנייד שלה. מעצבות עוגות מציעות קישוטים ועיטורים במגוון נושאים כמו דמויות, מותגים, יצירה, מחשבים, ועוד. 

העיצובים נעשים על ידי שימוש בבצק סוכר שהוא בצק רך וגמיש וניתן להשיג אותו במגוון צבעים. השילוב של הרכות והצבעוניות מאפשרות למעצבות העוגות ליצור כל קישוט שרק תרצו, בין אם אלה פרחים או דמויות תוכלו לקשט את העוגה בצורה מקורית ומפתיעה. 

בחנות שלנו תוכלו למצוא עוגות מעוצבות עם פרחים מבצק סוכר, אותיות מבצק סוכר, חפצים מבצק סוכר (מחשב, גביע, טלפון סלולרי) ואפילו דמויות כמו מיניונים, בובות ברבי, נסיכות כמו אלזה ואנה וגולת הכותרת – עוגת בת מצווה ועליה דמות מעוצבת שנראית כמו ילדת הבת מצווה. 

להזמנת עוגות בת מצווה, ולפרטים אודות סדנאות בצק סוכר לבנות מצווה – דורית יחיאל 052-2245922

×