דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

כך בוחרים עוגת יום הולדת למבוגרים

המבוגרים היום חוגגים ונהנים במסיבות יום הולדת לא פחות מהצעירים לפעמים אפילו יותר. הם שוכרים וילות עם בריכות ועושים על האש, או שהם נוסעים לחגוג עם חברים בסוף שבוע של אוכל וקניות באחת מערי אירופה.

אבל לא משנה איפה אתם נמצאים, בארץ או בעולם, לא משנה אם אתם חוגגים במסיבה אינטימית או עם המון חברים, מה שבטוח הוא שתירצו עוגת יום הולדת מרשימה, כזו שידברו עליה גם אחרי שהמסיבה תיגמר. 

אז איך בוחרים טעם עבור עוגת יום הולדת למבוגרים?

בחירת טעם של עוגת יום הולדת למבוגרים היא די קלה. מכיוון שרוצים שהעוגה תקלע לטעמם של כל האורחים, רב האנשים מזמינים עוגת שוקולד או עוגת תפוזים ומוסיפים לה שכבת קרם אחת או שתיים. כמובן שתוכלו גם לבחור את הטעמים של הקרם, למשל  שוקולד, וניל, תות, ריבת חלב ועוד. 

אחרי שבחרתם טעם וקרם, תוכלו לבחור בין עוגת קומות עם קישוט של בצק סוכר או עוגת מספרים מעוטרת בשוקולדים או בפירות. 

איך בוחרים עיצוב עבור עוגת יום הולדת למבוגרים?

המראה של העוגה צריך להתאים לאופי של האדם שחוגג וישנן עיצובים שונים של עוגות למבוגרים. אם אתם מזמינים עוגת יום הולדת לסבתא או עוגת יום הולדת לסבא תוכלו לקשט את העוגה בהתאם לתחביבים שלהם. לדוגמה, אם סבתא חובבת סריגה תוכלו להזמין לה עוגת יום הולדת מעוטרת בכדורי צמר ומסרגות עשויים מבצק סוכר, אם סבא חובב משחקי כדורגל תוכלו להזמין עבורו עוגת יום הולדת מקושטת בצבעי הקבוצה האהובה עליו ומעוטרת בסמל הקבוצה. אם תרצו תוכלו אפילו לשלב את דמותו של סבא על העוגה, לבושה במדי הקבוצה מחזיק ביד כדורגל. 

אבל מה קורה אם רוצים לחגוג לחבר או למישהו מהמשרד שעורך מסיבת פרישה? איך בוחרים עיצוב לעוגה למישהו שמכירים קצת פחות לעומק? יש שתי אפשרויות: הראשונה היא לבחור עוגה בהתאם למקצוע של אותו אדם. למשל, אם אותו אדם עוסק בהייטק תוכלו לעצב עוגה בצורת מחשב, אם אותה אדם עוסק בהוראה תוכלו לעצב עוגה עם ספרים, מחברות, כלי כתיבה ואפילו לוח וגיר. האפשרות השניה היא לבחור בכיתוב כללי כמו מזל טוב או בהצלחה בהמשך הדרך ולהוסיף כמה קישוטים שתמיד ישמחו אנשים כמו פרחים, כוכבים או לבבות. אז אם אתם רוצים לקבל השראה לעוגה מיוחדת בקרו בעמוד – עוגות מעוצבות לאירועים.

אם זה נשמע לכם גדול ובלתי אפשרי, חשוב שתדעו שבעזרת עיצוב בבצק סוכר תוכלו לבקש שיכינו עבורכם כל עוגה בכל צורה. תוכלו אפילו לבקש עוגה בצורת חפץ מסוים, למשל עוגת יום הולדת למבוגרים בצורת מצלמה או עוגה למסיבת פרישה בצורת שעון יד מוזהב. 

 מחיר עוגת יום הולדת למבוגרים

המחיר כמובן משתנה בהתאם לטעמים ולנראות של העוגה. ככל שהעוגה תהיה מורכבת יותר מבחינת העיצוב ותכלול יותר טעמים, כך המחיר יהיה גבוה יותר. תוכלו כמובן, לבחור מבין מגוון העוגות באתר שלנו המתאימות לכל תקציב. 

אם תרצו, נוכל גם לעצב עבורכם עוגה בהתאמה אישית בהתאם לתקציב שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון. דורית יחיאל  052-2245922.

×