דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עיצוב ופינוק בעוגה אחת – עוגות מעוצבות למבוגרים

להכין עוגת יום הולדת לילדים היא דבר די קל: מכינים עוגת שוקולד, מוסיפים מעל קרם טעים ומפזרים בנדיבות סוכריות צבעוניות. אבל ככל שהם גדלים, הם רוצים לחגוג את יום ההולדת עם עוגה יותר צבעונית ויותר מיוחדת כמו עוגת מיניונים, עוגת חד קרן ועוגת אלזה ואנה. גם המבוגרים שחוגגים יום הולדת כבר מזמן לא מסתפקים בעוגת יום הולדת פשוטה. גם הם רוצים ליהנות ביום ההולדת שלהם מיופי, עיצוב ופינוק בעוגה אחת.

גונבת את ההצגה – עוגה מעוצבת למבוגרים

כל מי שאי פעם השתתף במסיבת יום הולדת יודע שכולם מחכים לטקס העוגה, לכיבוי הנרות ולמחיאות הכפיים הנרגשות. כולם מחכים בציפייה לראות ולטעום את עוגת היומולדת וכדי שהיא תהיה מושלמת ותהפוך להיות הגרנד פינלה של הערב חשוב לשים לב למספר דגשים:

בחירת הטעם – יש מגוון רחב של טעמים מהם תוכלו לבחור, כך שאתם יכולים להגיד: לא עוד וניל, ביי ביי תפוזים ולהתראות שוקולד! הביאו לנו את העוגות עם הטעמים המיוחדים כמו עוגת גבינה ואוכמניות, עוגה עם עוגיות לוטוס, עוגת ריבת חלב, עוגות מוס, עוגות פירות ועוד. יום הולדת יש רק פעם בשנה, אז למה לא לבחור בטעם ייחודי ומפתיע?

צורת העוגה – לא רק עיגול, מרובע או מלבן. הודות לגמישות ולרכות של בצק הסוכר איתו מקשטים עוגות יום הולדת למבוגרים ולילדים כמובן, אפשר ליצור עוגות מעוצבות למבוגרים בכל מיני צורות ובכל מיני גדלים. לחובבי הצילום תוכלו להזמין עוגת יום הולדת בצורת מצלמה, למי שאוהב לעשות ספורט תוכלו להזמין עוגת יום הולדת עם מזרון יוגה, בקבוק מים ומשקולות ולמי שאוהב משהו פשוט תמיד תוכלו להקדיש ברכה מאותיות עשויות מצבק סוכר ולכתוב "מזל טוב" או "אוהבים אותך אמא".

אם אתם לא רוצים עוגה עם קישוטים תוכלו לבחור ממגוון עוגות מעוצבות למשל בעוגת מספרים עשויה מבצק שקדים. זוהי עוגה בצורת המספר של הגיל אותו מציינים. לרב מכינים את העוגה בשילוב קרם לבן ותוספות צבעוניות של שוקולדים או פירות.

מגבלות – כאנשים מבוגרים יש לנו בעיות רפואיות שונות ודעות שונות, יכול להיות שחלק מהמוזמנים יעדיפו עוגה ללא גלוטן, עוגה טבעונית, עוגה ללא אגוזים או עוגה ללא סוכר. כמובן שלעולם לא תוכלו לרצות את כולם בבחירת הטעם של העוגה, אבל חשוב שתבדקו שאין מגבלה רפואית מסכנת חיים לאף אחד מהאורחים. הרי לא תרצו שהמסיבה תסתיים בביקור בבית חולים.

כשהמסיבה תיגמר והאורחים ילכו הביתה, אתם תרצו שהם יקחו איתם הרבה זיכרונות נעימים של מוזיקה טובה, אווירה נהדרת וכמובן טעם טוב.

קראו גם: להפתיע ובגדול – עוגות יום הולדת מיוחדות.

אם תרצו, נוכל גם לעצב עבורכם עוגה בהתאמה אישית בהתאם לתקציב שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון. דורית יחיאל  052-2245922.

×