דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

פיסול עוגות מעוצבות וייחודיות

כאשר יש לנו הזדמנות לחגוג אירוע חשוב כמו יום הולדת או יום נישואין אנחנו צריכים להשקיע בכל ההכנות ובכל הפרטים של האירוע. אנחנו יכולים לשדרג את האירוע שלנו על ידי כך שנוודא שתהיה בו עוגה מעוצבת וייחודית.

עוגות יום הולדת מעוצבות למבוגרים, עוגה מעוצבת מבצק סוכר למנכ"ל טויוטה, רכב דגם חדש GE3 - דורית יחיאל, הסוכריה והעוגה

עוגה מעוצבת יום הולדת למנכ"ל טויוטה ישראל

פיסול עוגות ייחודיות נעשה על ידי פיסול בבצק סוכר. שיטת אפייה ופיסול זו יכולה לאפשר לכל אחד לעצב עוגה באיזה צורה שהוא רוצה ממטוס ועד עץ תפוזים. ניתן לעצב בעזרת בצק סוכר עוגות יצירתיות מאוד שהעיצוב שלהן יהיה מאוד יפה.

פיסול בבצק סוכר – פיסול עוגות לימי הולדת

אחד האירועים שהכי מתאים לפסל ולעצב עבורם עוגות בצק סוכר הוא חגיגת יום הולדת. כאשר אנחנו חוגגים יום הולדת כדאי לנו להשקיע בארגון האירוע והמסיבה שלנו. השקעה בארגון של יום הולדת יכולה להפוך את האירוע לשמח ומהנה יותר. אנחנו יכולים לבחור עוגה עם פיסול מיוחד למסיבת יום ההולדת שלנו. עוגות מעוצבות ליום הולדת בבצק סוכר תשדרג את האירוע ותהפוך את העוגה למזכרת מעולה ובלתי נשכחת. עוגה זו תוכל להיות טעימה מאוד והיא תוכל לאפשר לנו להרשים את כל האורחים שייקחו חלק במסיבה שלנו. אנחנו יכולים לבחור לפסל לאירוע שלנו עוגה בצבע ורוד או אפילו עוגה בצבע זהב או כסף שיש עליה פסל של כתר או של מדליות אולימפיות.

פיסול בבצק סוכר – פיסול עוגות לחתונה

עוגות מעוצבות לבת מצווה

עוגות מעוצבות לבת מצווה - טופר מיוחד ילדת ירח לבת מצווה

פיסול בבצק סוכר הפך להיות חלק בלתי נפרד מעוגות חתונה. בכל חתונה יש עוגה. כאשר יש עוגה בחתונה שלנו אנחנו צריכים להשקיע בעיצוב שלה ולא רק בטעם שלה. אנחנו יכולים להפוך את עוגת החתונה שלנו לעוגה הרבה יותר מרשימה, מפוארת וייחודית על ידי כך שנפסל מבצק סוכר את הדמויות שלנו עליה. פיסול חתן וכלה מבצק סוכר זה אמנות לכל דבר. ככל שעוגת החתונה שלנו תהיה יותר יפה כך נוכל ליהנות מאירוע חתונה איכותי ושמח יותר. אנחנו יכולים לעצב את העוגה כך שהיא תהיה מאוד מיוחדת ותתאים לסגנון העיצוב של כל האירוע שלנו. אנחנו יכולים לעצב את העוגה בצבעים שמחים מאוד ולוודא שיהיו עליה פרחים מבצק סוכר כמו ורדים או לילך.

פיסול בבצק סוכר – פיסול עוגות לבת מצווה

פיסול בבצק סוכר יכול לשדרג מאוד גם עוגות של אירועי בת מצווה. אירוע בת מצווה הוא אירוע בו לא צריך לחסוך אלא לעשות שהכול יהיה בו מאוד מרשים וגדול. אם אנחנו רוצים לשפר את איכות אירוע בת המצווה שלנו אנחנו יכולים להשקיע הרבה מאוד בעיצוב העוגות בו. אנחנו יכולים לעצב עוגה אחת מרכזית בצורה של בת ים או בצורה חד קרן ולידן לעצב עוגות אישיות וקטנות יותר בצורה של פרחים או של נסיכות. השקעה בדימוי של העוגות ובצורה שלהן תהפוך אותן לטעימות ולהרבה יותר מיוחדות עבורנו ועבור האורחים שלנו.

×