דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

איך לארגן פיקניק רומנטי ליום הולדת?

חוגגים לבן או בת הזוג יום הולדת בקרוב? חשבתם איך להפתיע אותו/ה בהתאם להנחיות?

התקופה האחרונה מחייבת אותנו להיות יצירתיים בכל הקשור לחגיגות של אירועים וימי הולדת. אך כאשר מדובר על יום הולדת לבן או בת הזוג, דווקא הדבר הופך את המצב לרומנטי אף יותר. כיצד? במקום ללכת למסעדה כמו פעם, ניתן לשבת באוויר הפתוח, ליהנות ממשב רוח נעים ולחגוג יום הולדת רומנטית כמו בסרטים.

מה צריך בשביל פיקניק רומנטי?

מקום

בין הדברים החשובים לפיקניק מוצלח הוא המיקום, שכן גם אם אתם מתגוררים במושב או קיבוץ, וגם אם אתם מתגוררים בעיר ליד הים או ליד פארק, הבחירה שלכם במיקום צריכה להיות במקום מוצל, לא רועש ונעים לישיבה. לכן בתור התחלה מומלץ לעשות סיור קצר ליד הבית ולמצוא מקום שיכול להתאים לקריטריונים.

ציוד לפיקניק

הבחירה בציוד לפיקניק היא חשובה מכיוון והיא מאפשרת הכנה מוקדמת למאורע. כדאי להכין רשימת ציוד מראש ולבדוק שיש הכל ביום החגיגה. הרשימה צריכה לכלול בין היתר: מחצלת/שמיכה, סל פיקניק/צידנית, סכו"ם, צלחות, קערות להניח את האוכל, כוסות (שתיה קרה, חמה ויין) וכו.. ניתן להוסיף כריות ונרות לאווירה רומנטית יותר.

מה אסור לשכוח: פותחן, מלח, מפיות, שקית זבל ונרות (בכל זאת יום הולדת).

שתיה

שתיה יכולה להיות קרה חמה או יין, ואף אפשר את שלושתם. במידה ובחרתם לשלב שתיה חמה, מומלץ להביא תרמוס עם מים חמים (אל תשכחו תה או קפה). השתייה הקרה הנפוצה לרוב היא מיץ תפוזים או לימונדה אך הבחירה היא בידכם. חשוב לזכור יותר מכל להביא איתכם בקבוקי מים קרים, לכל מקרה. בנוסף לאווירה רומנטית יותר מומלץ לשלב בקבוק יין או שמפניה שישדרגו את האווירה.

אוכל

כאשר מדובר על אוכל בפיקניק מומלץ לבחור באוכל שלא דורש יותר מידי התעסקות, אך גם פה הבחירה בידיים שלכם. לפיקניק בוקר מומלץ לשלב פשטידות, מאפים, לחמים, סלטים, ירקות ושלל גבינות.

קינוח

גם בפיקניק כמו במסעדה, לאחר הארוחה תמיד אפשר לשלב איזה משהו מתוק וטעים. אפשר לבחור מתוך מגוון מתכונים באתר ולהכין אלפחורס או קאפקייקס, ואפשר להכין פלטת פירות בשלל צבעים.

שדרוג הפיקניק הרומנטי באמצעות עוגה מעוצבת

ניתן לשדרג את הפיקניק הרומנטי עוד יותר על ידי הוספה של עוגת בצק סוכר מעוצבת. היתרון של עוגות מעוצבות מבצק סוכר הוא שניתן לבחור את העיצוב באופן שאתם רוצים, אם זה עם תמונה של בני הזוג, או פיסול שלהם, או עיצוב בצורה של תחביבים של בן/בת הזוג או סרט משותף אהוב וכו.. הכל בהתאם לפרי דמיונכם. מה שבטוח עוגה מעוצבת תשדרג את הפיקניק הרומנטי ותחזק את חגיגות היום הולדת (כי אין חגיגה בלי עוגה).

לרעיונות לעוגות מעוצבות לחצו כאן

אז שיהיה לכם פיקניק מהנה ויום הולדת שמח!

לקריאה נוספת: איך חוגגים יום הולדת מהבית?

 

×