דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

רעיונות לקישוט העוגה

חוגגים בקרוב יום הולדת והחלטתם לאפות עוגה? מחפשים איך לקשט אותה? המאמר הבא הוא בשבילכם!

אין כמו ימי הולדת, חברים קרובים ומכרים מאחלים לכם ברכות, חלקם מביאים מתנות בלונים ופרחים, אבל הכי חשוב זה העוגה, כי בלעדיה אין חגיגה! אז אם השנה החלטתם לאפות עוגת יום הולדת לכם או לילדכם בטח עברה בראשכם המחשבה איך לעצב אותה. בדיוק בשביל זה הכנתי לכם רשימה של 4 דרכים לעצב את עוגת היום הולדת שהכנתם.

  • באמצעות תמונה אכילה:
    תמונה אכילה היא פתרון עיצובי קל ומהיר לעיצוב עוגה במראה משגע. ניתן לבחור תמונה של חוגג היום הולדת, של רגע מרגש בחיים, או אפילו תמונה שתתאים לקונצפט המסיבה. למשל, אם החלטתם לחגוג יום הולדת לילדכם בקונצפט של בת הים, עוגה עם תמונה של בת הים יכולה להתאים.
  • באמצעות ציפוי:
    עוגה מצופה בשוקולד או בקרם וניל בשלל צבעים תמיד תיראה טוב יותר מאשר עוגה יבשה. לכן אפשר לקנות בסופר או אפילו להכין בבית קרם ולצפות את העוגה. האפשרות הפשוטה יותר, אבל לא נופלת מיופי וטעם מנצח היא להמיס שוקולד ביחד עם חמאה, קרם קוקוס או שמן ולצפות את העוגה למראה שוקולדי וטעם משגע.
  • באמצעות סוכריות וממתקים:
    אין כמו סוכריות צבעוניות, הם מוספות הרבה צבע ומגוונות את נראות העוגה, אפשר לשלב לציפוי השוקולד סוכריות צבעוניות למראה עוגת יום הולדת קלאסי. מלבד הסוכריות הצבעוניות אפשר לשים שוקולדים ולסדר אותם בצורה שנראית יפה בעין, אפשר להשתמש בביצי שוקולד, לפורר מקופלת, ולפזר שוקולדים נוספים. אם בחרתם להשתמש בשוקולדים, מומלץ להשתמש בציפוי בהיר שיבליט את השוקולדים על העוגה.
  • באמצעות בצק סוכר:
    עוגות מעוצבות מבצק סוכר יוסיפו ייחודיות ועניין ליום הולדת במיוחד אם בחרתם לעצב אותה בסגנון קונצפט מסוים המתאים ליום ההולדת. ניתן לקנות בצק סוכר או להכין בבית, לבחור קונצפט מסוים ולהתחיל לפסל את העוגה. בדוגמא של קונצפט בת הים, אפשר לשלב תמונה מודפסת של ים, ולעצב את דמות בת הים מבצק סוכר.

סדנאות בצק סוכר
אם אתם אוהבים לאפות עוגות בלי קשר לימי הולדת, ואתם מעוניינים להפוך את העוגות שלכם למיוחדות ומושכות יותר, אני מזמינה אתכם לקורא על סדנת בצק סוכר למתחילים שלי. סדנה אישית של אחד על אחד בה אלמד את כל הסודות לשימוש בבצק סוכר בצורה נכונה, טיפים לאפייה נכונה ועוד המון כלים שיעזור לכם לקדם את תחביב האפייה קדימה.

לסיכום,

אין יום הולדת בלי עוגה, במיוחד אם היא נראית טוב ובעלת טעם אהוב. אז גם אם החלטתם לאפות עוגה בבית או להזמין עוגה כדי שתשקיעו גם במראה שלה. עוגות מעוצבות יוצרות המון עניין וייחודיות , יקשטו כל שולחן, ויוסיפו המון לקונצפט של היום הולדת.

×