דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

איך מתאימים את האריזה לעוגה – הכל על עיצוב אריזות לעוגות

עוגה היא כמובן משהו שכולנו אוהבים לאכול אבל מעבר לכך עוגה היא גם משהו שמסמל את החגיגיות והשמחה שיש באירוע. לא משנה אם מדובר בעוגה ליום הולדת, עוגה לבר מצווה, עוגה לכבוד יום נישואין, עוגה לכבוד אירוע במשרד או עוגה לכבוד כל אירוע אחר אם אתם רוצים להפתיע את האורחים שלכם לא רק בטעם אלא גם בעיצוב הגעתם למקום הנכון. עוגות מעוצבות הפכו בשנים האחרונות לעניין די שגרתי אבל האמת היא שאין גבול לדמיון ואין סוף ליצירתיות ולכן לא משנה איזו עוגה אתם רוצים באירוע שלכם כל עוד אתם יכולים לדמיין את זה אנחנו יכולים לעשות את זה.

 

עוגות בכל העיצובים ובכל הטעמים

עוגת כדורסל 2 קומות, איך מתאימים את האריזה לעוגה: עיצוב אריזות לעוגה | הסוכריה והעוגה

העוגה שאתם בוחרים מורכבת משני דברים עיקריים: מראה וטעם. הניצחון האמיתי הוא לעשות שילוב מנצח בין שני הפרמטרים האלו ואם הטעם הוא מצוין ואם המראה הוא נפלא אז אפשר לומר שהעוגה היא הצלחה גדולה. את העיצוב כמובן אתם יכולים לבחור מבין מגוון רחב של אפשרויות ואם מדובר על יום הולדת לילד בגיל חמש בערך אתם יכולים לבחור מבין כל הדמויות המצוירות המוכרות, אם מדובר על עוגה לחתונה אתם יכולים לבחור האם העיצוב יהיה מצחיק או מרגש ואם מדובר על עוגה לבר מצווה אתם יכולים לבחור ביחד עם הילד האם זה יהיה מסי על העוגה או בכלל כריסטיאנו רונאלדו.

גם כאשר זה מגיע לעניין הטעם יש לכם אפשרות לבחור את הטעם הנכון ובזמן שכולם חושבים שעוגת שוקולד היא העוגה המועדפת על כולם יש אחרים שחושבים קצת אחרת ומעדיפים טעמים אחרים. עוגה בטעם וניל, בטעם קוקוס, בטעם תפוז או עוגה בטעם  השוקולד המוכר והטוב אלו רק חלק מהאופציות העומדות בפניכם ולא משנה אם מדובר בעוגה מיוחדת לכבוד אבא, אמא, הבן, הבת, סבתא או סבא אתם בוחרים לא רק את העיצוב אלא גם את הטעם שאתם אוהבים.

 

אין חגיגה בלי עוגה? אין עוגה בלי אריזה

אין ספק שהעוגה היא החלק המרכזי אבל בלי עיצוב אריזות לעוגות התמונה הכללית לא תהיי מושלמת ואתם תרגישו שחסר לכם משהו. כאשר אתם בוחרים עיצוב אריזה עם טליס אתם חייבים להתאים את האריזה לעוגה שבחרתם, בעזרת האריזה הנכונה והמתאימה ביותר תוכלו להעצים את העוגה וכמובן להגביר את החוויה של מי שמקבל אותה וכמובן גם של מי שטועם ממנה. אריזות מעוצבות, בדומה לעיצוב של העוגות יש בלי סוף ואתם יכולים לבחור איזו אריזה שאתם רוצים כאשר הדגש העיקרי כאמור הוא שתהיה התאמה ברורה בין האריזה לבין העוגה עצמה. בזמן שיש כאלו שיקלו ראש ולא יבחרו באריזה בכלל או לא ישקיעו בבחירת האריזה אתם כן תשקיעו מחשבה וכן תחשבו מחוץ לקופסא ואנחנו מבטיחים לכם שזה ישתלם לכם ובגדול.

×