דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

סדנת בצק סוכר הורה וילד

מעצבים ביחד רגעים מתוקים!

יש פעילויות שאין להן גיל, והן יודעות לגשר ולחבר – ישר ללב.

הדרך המושלמת להעצים ולחזק את הילדים שלכם היא לתת להם זמן אישי רק אתם והם.

תוך כדי עיצוב משותף, בחירה של החומרים והעבודה בפועל, כל הקשב שלכם מופנה רק אליהם, אתם מעודדים, צוחקים, מדברים ומתקרבים דרך היצירה.

אתם יכולים לבחור סדנת עיצוב עוגת יום הולדת בבצק סוכר מ-א ועד ת, בה הילד מעצב את עוגת יום ההולדת שלו בעצמו, בוחר את הדמויות האהובות עליו, אחראי על כל התהליך ובסופו של דבר יוצא עם עוגה יפיפייה וטעימה שהוא עשה במו ידיו ויכול להציג לגאווה במסיבת יום ההולדת שלו.

או כפעילות העשרה והנאה לילדים שאוהבים ומתעניינים בעולם האפייה ועיצוב העוגות.

בסדנאות בצק סוכר אני נותנת ידע מקצועי והכוונה, מסבירה בסבלנות ומדגימה, עד הפרטים הקטנים ביותר של העיצוב ומאפשרת לילד ולכם לחוות הצלחה דרך הידיים.

כשבניתי את הסדנאות עמד לנגד עיני סטנדרט העוגות שאני בעצמי מעצבת, ורציתי שהחוויה המשותפת בין הילדים לבוגרים תהיה איכותית ומוקפדת בדיוק באותה המידה, עם חומרי גלם משובחים, ידע רב והמון השקעה עד הפרטים הקטנים מכל הלב.

סדנאות עיצוב בבצק סוכר עם הילדים הן חוויה של יצירה, משחק, למידה והמון חיבור משותף – דרך הידיים.

לגעת בחומרים, לגלות את המרקמים ואת הטעמים, לפסל, להתנסות ולעצב כל פרט ופרט, ללמוד על עולם האפיה,
ובעיקר, ליהנות מזמן איכות מרגש ובלתי נשכח
.

סדנאות בצק סוכר מתקיימות בפורמט של אחד על אחד או בקבוצה אינטימית של עד 4 זוגות הורה וילד אצלי בסטודיו בגן יבנה, נמשכות עד כ-3 שעות ובסופן, פרט לחוויה המרגשת אתם לוקחים הביתה גם את עוגת הבצק סוכר שעיצבתם במו ידיכם, חוברת מתכונים מתוקה שכוללת בתוכה טיפים עיצוב בבצק סוכר, וקובץ תמונות מרגשות המתעדות את העבודה המשותפת שלכם, אשר מצולמות על ידי באופן מקצועי.

מעוניינים בסדנת בצק סוכר לילדים?

    צרו קשר לפרטים והזמנות: 

    סדנת בצק סוכר סבתא ונכד | סדנאות בצק סוכר לילדים | דורית יחיאל הסוכריה והעוגה
    ×