דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגות יום הולדת לילדים באשדוד

הזמנות יש? יש! ממתקים יש? יש! בלונים יש? ברור שיש! אז מה חסר כדי לחגוג יום הולדת שמח במיוחד? עוגת יום הולדת, כמובן! הרי אי אפשר לחגוג בלי עוגה ועדיף שתהיה חגיגה עם עוגת יום הולדת מעוצבת במיוחד לילדים. 

ואיזה עוגות יום הולדת לילדים אפשר להזמין באשדוד?

המבחר כל כך גדול שממש אפשר ללכת לאיבוד בין כל הטעמים, הסגנונות, הצורות והצבעים: עוגות מספרים ליום הולדת, עוגות בת מצווה מעוצבות, עוגות קומות, עוגות עם הפתעות בפנים, עוגות בצורות, עוגות עם דמויות...רגע רגע רגע – בואו נעשה סדר בבלאגן כדי שתוכלו לבחור בקלות עוגות מעוצבות ליום הולדת לילדים באשדוד. 

עוגות בת מצווה מעוצבות

לאירוע כל כך חשוב כמו בת מצווה חייבים להזמין עוגה מרשימה ומיוחדת, בכל זאת בת מצווה חוגגים רק פעם אחת בחיים. תוכלו לבחור בין עוגות בת מצוות מעוצבות בקומות (כשלכל קומה יש טעם אחר וקישוט אחר), לעוגות בת מצווה מעוצבות בצורות כמו תיק איפור או טלפון סלולרי ואפילו תוכלו לבחור בעוגות בת מצווה מעוצבות עם עיטורי פנינים או פרחים אכילים ולהוסיף את שם הילדה ואת המספר 12.

עוגות יום הולדת לילדים של גיבורי על

ילדים אוהבים גיבורי על, לא משנה אם זה באטמן, הענק הירוק או וונדרוומן. ילדים וילדות אוהבים גיבורים וגיבורות שתמיד מצילים את המצב ועוזרים לחלשים, אז למה לא להרגיש גיבורים ביום ההולדת עם עוגת יום הולדת מעוצבת? תוכלו להזמין עוגת גיבורי על עם דמויות של גיבורי על, לוגואים של גיבורי על וצבעים של גיבורי על. אפשר להזמין עוגה פשוטה ורק להוסיף מעליה טופר (קישוט בחלקה העליון של העוגה) בצורת גיבור על.

עוגת בת מצווה 3 קומות תיק איפור

עוגות יום הולדת לילדים - לפי תחביבים שלהם

יש ילדים וילדות שמשקיעים הרבה זמן בתחביבים שלהם: משתתפים בתחרויות, מתאמנים בבית שוב ושוב. למה לא להפתיע אותם בעוגת יום הולדת מעוצבות בהתאם לתחביב שלהם? אם הבת שלכם אוהבת לרקוד, תוכלו להזמין עבורה עוגת יום הולדת מעוצבת בצורת נעלי בלט. אם הילד שלכם אוהב את משחק מחשב, תוכלו להזמין עבורו עוגה עם הדמויות מהמשחק.

עוגות יום הולדת לילדים שלא נראות כמו עוגות יום הולדת 

עוגה לא חייבת להיות עוגה מלבנית או עגולה, היא יכולה גם להיות בצורה מיוחדת ומפתיעה שמתאימה לאופי של הילד או הילדה שחוגגים כמו ספר, תיק איפור ואפילו טרקטור עם כף מלאה באדמה.

לא משנה באיזו עוגה תבחרו, אני בטוחה שתהיה לכם חגיגת יום הולדת מושלמת. ואם אתם רוצים להתייעץ או לקבל רעיונות נוספים לעוגות יום הולדת מעוצבות לילדים, תוכלו ליצור איתי קשר: 052-2245922

עוגת יום הולדת מעוצבת לגיימינג (gaming) עם אוזניות, למתבגר, מבצק סוכר

דורית יחיאל - הסוכריה והעוגה

×