דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

איך לתכנן עוגה מעוצבת בהתאמה אישית?

כאשר רוצים להוסיף ייחודיות לאירוע, אפשר להזמין עוגה מעוצבת בהתאמה אישית שתעורר המון עניין התלהבות ואפילו תמונות. עוגה מעוצבת בסגנון שמתאים לאופי האירוע או לתחביבים של חוגג האירוע יהפכו את החגיגה למיוחדת וייחודית יותר. כאשר בוחרים עוגה, חשוב לתכנן מראש מספר קריטריונים שיעצימו יותר את העיצוב והיופי, ויוסיפו גם הנאה כאשר טועמים ממנה.

כיצד בוחרים עוגה בהתאמה אישית?

לפני שבוחרים עוגת בצק סוכר מעוצבת, חשוב להבין קודם מי אותם האנשים שהולכים להנות מהעוגה כדי שיהיה יותר קל להתאים את העוגה לא רק ביופי, אלה גם בתוכן.

  1. אילו חומרים נרצה שיהיו בעוגה ואילו לא:
    המצב האולטימטיבי הוא שרוב האנשים וייהנו מהעוגה הטעימה והיפה שנבחר, אבל יש מקרים בהם יש טבעונים, או אלרגיים או סיבות נוספות שעלולות למנוע מאורחים מסוימים ליהנות מהעוגה. זה לא תמיד מתאפשר אבל כדאי לעשות את המיטב. דמיינו את הערכה שתקבלו מצד האורח כשתעדכנו אותו שהוא יכול לאכול מהעוגה מכיוון ואינה מכילה אגוזים והרי אתם יודעים שהוא אלרגי. אז בתור התחלה תכירו את המוזמנים והשתדלו להתאים עוגה ככל האפשר.
  2. כשרות– פרווה או חלבי:
    מכיוון ועוגה זה משהו שאוכלים ביחד ולא לבד, חשוב לבדוק לגבי כשרות מצד האורחים, ולעיתים אף במקום אליו אתם מביאים את העוגה. במקומות מסוימים עלולים לא לאשר לכם להכניס את העוגה אם היא חלבית ואף יבקשו תעודת כשרות. לכן חשוב להתאים את העוגה גם למקום אליו היא תגיע.
  3. טעמים:
    עוגות יכולות להיות יפות ומרשימות, אבל כשטועמים אותם, עלול להופיע הרגשה של פספוס אם בסופו של דבר החתיכה שחילקתם נזרקת. לכן כאשר בוחרים עוגה חשוב לבחור את הטעם הנכון עבור מרבית האורחים. למשל אם זה ילדים, אולי כדאי לוותר על הטעמים המיוחדים ולהתמקד בטעמי שוקולד. או במידה והעוגה עבור מבוגרים אולי כדאי לבחור במתיקות מעודנת?
  1. עיצוב העוגה:
    העוגה שתבחרו לעצב יכולה להגיע במגוון צורות וצבעים, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לדמיין. אם אין לכם רעיונות לעוגה, תמיד אפשר לחפש רעיונות ולאסוף מידע ברשת ולקבל השראה לעוגה החלומית שלכם.

 

ואם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, הינה כמה רעיונות שיעוררו בכם השראה:
רעיונות לעוגות מעוצבות- עוגה בצורת בעל חיים אהוב, עוגה על סידרה שאתם אוהבים, עוגה בנושא המקצוע שלכם, עוגה בנושא התחביב האהוב עליכם, עוגה בצורת ציור של הילד, עוגה בצורה של מוצר מסוים, עוגה בצורת תמונה, עוגה בצורת הישגים כמו גביע למשל או תואר ועוד..

 

לסיכום

עוגת בצק סוכר מעוצבת יכולה בקלות להיות מסמר הערב, וכאשר מתכננים אותה נכון עם מעצבת העוגות כולם יוכלו להנות ממנה. מזמינה אתכם להיכנס לגלריה שלי לראות את היצירות שלי, לקבל השראה ולתכנן את העוגה הבאה שלכם. (:

להזמנות חייגו-

לשאלות נפוצות לחצו כאן

×