דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

עוגה כזאת – אף אחד לא ישכח: עוגת חד קרן

יש משהו מיוחד בחדי קרן, הם יצורים קסומים ומופלאים, מלאי שמחת חיים וצבעוניות ואין ילדת יום הולדת שלא חולמת על עוגת חד קרן. בייחוד אם מדובר בעוגת בת מצווה.

סיום מתוק לאירוע מרגש

אמנם ילדת בת המצווה היא מרכז העניינים באירוע המרגש, אבל תמיד לקראת הסוף כשנראה שהערב מגיע לסיומו מתחילה התרגשות לקראת חשיפת העוגה. כן, כולם מחכים לעוגות בת מצווה צבעוניות, מרשימות וכמובן טעימות מאוד.

אז איך ניתן לעצב עוגת חד קרן לבת מצווה? ריכזנו עבורכם כמה רעיונות:

עיצוב עוגת חד קרן עם קישוטים מיוחדים

קיימות שלוש דרכים עיקריות לקשט עוגת חד קרן לבת מצווה:

עיצוב דמות חד קרן מבצק סוכר – עוגות בצק סוכר הן דרך נפלאה להגיע למטרה. בצק סוכר הוא בצק רך וגמיש שניתן להוסיף לו צבע מאכל וליצור אין סוף עיצובים בשלל צבעים. ניתן להכין ממנו בקלות דמות של חד קרן יושבת על העוגה, או רק לפסל את הראש עם הקרן ולהוסיף מסביב רעמה צבעונית.

דוגמאות לעוגות שאני עושה:

עוגת חד קרן לאדל - עוגה מעוצבת עם קשת בענן מבצק סוכר עוגת בייבי חד קרן לגיל שנה, עוגה מעוצבת מבצק סוכר עוגת יום הולדת, עוגת חד קרן לנועה בת 10 מעוצבת מבצק סוכר עוגות לבנות, עוגת חד קרן מעוצבת מבצק סוכר ליום הולדת של מיקה

עיצוב דמות חד קרן בזילוף קרם – כמו בצק הסוכר, גם את הקרם ניתן לצבוע בצבעי מאכל שונים וליצור עיצובים מיוחדים. המראה המתקבל הוא עוגה עם הרים קטנטנים וצבעונים של קרם היוצרים תמונה דו מימדית של חד קרן.

עיצוב דמות חד קרן בדף טרנספר - בעזרת מדפסת מיוחדת ניתן להדפיס כל איור/קישוט של חד קרן בצורות שונות ובגדלים שונים. ההדפסה נעשית על שוקולד לבן ובעזרת מקל עץ דק או בעזרת קצת קרם מחברים אותה לעוגה.

עיצוב עוגת חד קרן בעוגת מספרים - עוגת מספרים עשויה משכבות של בצק, ביניהן קרם וניל מתוק ומעל הכל ממתקים או פירות צבעוניים. תוכלו להוסיף לעוגה, שכמובן תהיה בצורת המספר 12, קרן בצבע זהב כמו של חד קרן או קישוטים אחרים כמו קשת בענן. תוכלו להוסיף גם אבקת נצנצים או נגיעות של נייר זהב אכיל כדי להפוך את העוגה לקסומה יותר

עיצוב עוגת חד קרן בצורת ביצת שוקולד - אין ילדה שלא אוהבת לאכול ביצת שוקולד ולהתרגש מההפתעה שבתוכה? גם עוגת בת מצווה ניתן לעצב כביצה ענקית משוקולד וכמובן להוסיף קישוטים צבעוניים ונוצצים של חד קרן. תוכלו להוסיף דמות עשוי מבצק סוכר או דמות מדף טרנספר.

עיצוב עוגת חד קרן בעוגת קומות

כמו עוגת חתונה שמורכבת מכמה קומות, גם כאן תוכלו להרכיב עוגת חד קרן. תוכלו לעצב כל קומה עם אלמנט אחר הקשור בחד קרן או להשאיר את כל הקומות בעיצוב אחיד ורק בקומה העליונה לקשט כחד קרן.

אם תרצו, נוכל גם לעצב עבורכם עוגה בהתאמה אישית בהתאם לתקציב שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון. דורית יחיאל  052-2245922.

×