דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

מחפשים עוגה מעוצבת למבוגרים? ריכזנו עבורכם 10 רעיונות מקוריים

בכל שנה הוא מגיע ותמיד באותו היום – יום ההולדת ולא משנה באיזו דרך בוחרים לחגוג תמיד עוגת יום ההולדת תהיה זו שכולם יחכו לה בציפייה והתרגשות.
בעזרת בצק סוכר, דף אכיל ודפי טרנספר, אפשר להכין עוגות מעוצבות למבוגרים בכל צורה שתרצו!

ריכזנו עבורכם 10 רעיונות מקוריים לעוגות מעוצבות למבוגרים, מוכנים?

עוגה למי שאוהב לאכול – הזמינו עוגה שנראית כמו אוכל אחר לגמרי. מה דעתכם על עוגת יום הולדת למבוגרים שנראית כמו פיצה משפחתית או המבורגר עסיסי?

עוגה לאוהבי טיולים – תוכלו לקשט את העוגה בחפצים ומקומות הקשורים לטיולים: דרכון, מזוודה, כסף זר ואפילו תוכלו להוסיף את מגדל אייפל הצרפתי. למי שאוהב לטייל בטבע, תוכלו להזמין עוגה מקושטת בתיק טיולים, משקפת, נעלי הליכה ומפת שבילים.

עוגה לפי תוכנית טלוויזיה או ספר אהוב – הם כל הזמן מדברים על תוכנית הטלויזה האהובה עליהם? משוויצים שסיימו את הספר השלישי בסדרה? תוכלו להזמין עוגת יום הולדת מעוטרת בדמויות מהסדרה או עוגה מעוצבת לחובבי קריאה.

עוגת מספרים – זו עוגה המציגה את הגיל. העוגה העשויה משכבות של בצק שקדים, בין כל שכבה יש קרם טעים ומעל הכל מוסיפים ממתקים או שוקולדים.

עוגה שמתחפשת למשהו אחר – מה דעתכם להזמין עוגה שנראית כמו חפץ הקשור לאדם שחוגג? אפשר לעצב עוגת יום הולדת למבוגרים שנראית כמו תיק איפור, מחשב, נעליים, מזוודה ועוד.

עוגת תחביבים – לילדי יום ההולדת יש תחביב מסוים? הזמינו עבורם עוגה המקושטת בדברים הקשורים אליו. לדוגמה, אם היא אוהבים לצייר, הזמינו עוגת יום הולדת למבוגרים מקושטת במכחולים, צבעים וקנבס.

קאפקייק אישיים – אל תסתבכו עם חיתוך העוגה, חלוקת צלחות ומפיות, פשוט הזמינו עוגה המורכבת מקאפקייקס אישיים בטעמים ובצבעים שונים. כך, כל אורח לוקח קאפקייק אחד – מהיר, נקי ובעיקר טעים.

עוגה עם מילוי מפתיע – בקשו ממעצבת העוגות שתכניס במרכז העוגה תוספות מעניינות כמו שוקולד נוזלי, סוכריות או ממתקים צבעוניים שישפכו מהעוגה החוצה לאחר שתחתכו אותה.

עוגת קשת בענן – לא רק לילדים! תוכלו לקשט בשכבות צבעוניות בקרם שעוטף את העוגה או בתוך העוגה, כך שכשתחתכו את העוגה יתגלו כל צבעי הקשת.

עוגת ממתקים – גם מבוגרים אוהבים ממתקים! תוכלו לעטוף את החלק החיצוני של העוגה עם אצבעות שוקולד העומדות זו לצד זו (המראה הסופי קצת יזכיר גדר) ולהוסיף לה סרט צבעוני קשור. את החלק העליון של העוגה תוכלו לחלק לשורות או רבעים ובכל חלק לשים ממתקים שונים: וופלים, סוכריות, עדשים וכו'. כמה שיותר מתוק יותר טוב טוב.

לקריאה נוספת: לא רק לילדים – עוגות מעוצבות למבוגרים.

 

×