דורית יחיאל - הסוכריה, מעצבת עוגות ורגשות, לוגו

5 עיצובים בלתי נשכחים לעוגות בת מצווה שכדאי לכם להכיר

בת מצווה. איזה אירוע מרגש ומשמח. כהורים, אנחנו מתכוננים אליו כמה חודשים מראש: בוחרים מקום, בוחרים שמלה, מתכננים טיול משפחתי לחו"ל, מצלמים בוק ומזמינים עוגת בת מצווה מיוחדת שתשאיר טעם של עוד.

רב הסיכויים שהבת שלכם כבר הראתה לכם כמה וכמה תמונות של עוגות בצק סוכר שהיא תשמח לקבל ביום הגדול והיא אפילו כבר בחרה צבעים וטעמים. אבל, אם היא עדיין לא עשתה את זה ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים שוב ושוב איזו עוגת בת מצווה להזמין, כדי שתקראו את הרעיונות שלנו לעוגות בת מצווה בלתי נשכחות.

עוגת בת מצווה נסיכותית

מכיוון שילדת בת המצווה מרגישה באירוע כנסיכה ליום אחד למה לא תזמינו עבורה עוגה נסיכותית? תוכלו להזמין עוגת בת מצווה מעוטרת בשמה של הילדה ומסביבו קישוטים בזהב, פנינים אכילים או פרחים. תוכלו לבחור אם להוסיף לעוגה תמונה של הילדה, תוכלו להוסיף את השם שלה בעברית או באנגלית. עוגת בת מצווה נסיכותית היא עוגה קלאסית בעיצוב נקי שתמיד משדרת יוקרה.

עוגת בת מצווה לפי נושא

הבת שלכם רואה את אותה הסדרה שוב ושוב? נשארת ערה עד השעות הקטנות של הלילה כי היא לא יכולה להפסיק לקרוא? תוכלו להזמין עבורה עוגת בת מצווה מעוטרת בדמויות מהתוכנית או מהספר. ישנם אין ספור דוגמאות של עוגות מעוצבות לאירועים מהם תוכלו לקבל השראה כשתזמינו את עוגת הבת מצווה לבת שלכם.

עוגת בת מצווה עם מספרים

עוגת מספרים היא עוגה העשויה מבצק שקדים, קרם ומעל תוספות של פירות וממתקים. העוגה מעוצבת כמספר 12 ורב ההורים שבוחרים בה משלבים בתוכה כמובן את הצבע הורוד או הצבע הסגול. עוגת מספרים היא עוגה צבעונית ומרשימה שמשאירה תמיד טעם של עוד.

עוגת בת מצווה שמתחפשת

הילדה לא נפרדת מהטלפון שלה? כל היום משחקת משחקי מחשב? היא אוהבת לאכול רק המבורגר וצ'יפס? הפתיעו אותה בעוגת בת מצווה בצורת טלפון, מחשב, המבורגר או כל חפץ אחר שקשור אליה במיוחד.

עוגת בת מצווה של תחביבים וחוגים

הבת שלכם רוקדת במשך שנים? הולכת לחוג ציור פעמיים בשבוע? תוכלו לקשט עבורה את עוגת בת המצווה עם עיטורים הקשורים לתחביבים ולחוגים שלה. אם היא רוקדת, הזמינו עבורה עוגת בלרינה, אם היא מציירת הזמינו עבורה עוגת בת מצווה מקושטת במכחולים, צבעים וקנבס.

אחרי שבחרתם איך תראה העוגה מבחוץ, תצטרכו להחליט איך תראה העוגה מבפנים. רב ההורים מזמינים עוגת בת מצווה בטעם שוקולד או וניל בתוספת קרם טעים בין השכבות השונות. גם כאן תוכלו לשדרג את העוגה ולגוון עם טעם נוספים על ידי שילוב טעמים בקרם, שילוב פירות או הוספת עדשים, סוכריות או ממתקים שישפכו מהעוגה כשיחתכו אותה.

לקריאה נוספת: את עוגת הבת מצווה הזאת אף אחד לא ישכח… עוגת חד קרן.

אם תרצו, נוכל גם לעצב עבורכם עוגה בהתאמה אישית בהתאם לתקציב שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון. דורית יחיאל 052-2245922.

×